اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد مازندران خبر داد

برگزاری همایش ملی سبک زندگی در مازندران

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از برگزاری همایش ملی سبک زندگی در مازندران خبر داد.

برگزاری همایش ملی سبک زندگی در مازندران

هادی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه همایش ملی سبک زندگی با همکاری دانشگاه مازندران در فریدونکنار برگزار می‌شود، اظهار داشت: کمیته‌های علمی و اجرایی این همایش تشکیل شده است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی مازندران با اعلام اینکه تاکنون 230 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است، تصریح کرد: فراخوان ارسال این مقالات نیز در بهمن ماه سال گذشته اعلام شده بود.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه این همایش در دو بخش دانشجویی و اساتید برگزار می‌شود، اضافه کرد: موضوع‌های اصلی این همایش شامل سطح زندگی ادیان و مکاتب فکری، سبک زندگی امام راحل و مقام معظم رهبری، گفتمان‌سازی مفهوم سبک زندگی،شکل‌گیری عوامل موثر بر سبک زندگی، آسیب‌شناسی سبک زندگی در ایران و مواردی از این دست است.

وی زمان برگزاری این همایش ملی را چهارم اردبیهشت 92 اعلام کرد و گفت: این همایش با حضور مهمانان استانی و ملی در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار برگزار می‌شود.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در این همایش به 10 مقاله برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: مقالات برتر نیز در قالب کتاب چاپ و در اختیار مراکز فرهنگی و تربیتی قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشجویان و طلاب مددجویان این نهاد، اساتید دانشگاه و دانشجویان غیر مددجو در این همایش حضور دارند، متذکر شد: در حال حاضر مقالات ارسالی از استان‌های مختلف کشور زیر نظر کمیته علمی در دست بررسی قرار دارد.

حسین‌زاده در ادامه برنامه سال 92 این حوزه را اجرای فاز سوم طرح نظام جامع آموزشی و تربیتی مددجویان کمیته امداد استان اعلام کرد و گفت: 2 هزار و 300 خانوار مددجو از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در این طرح خانواده‌های مددجو در کلاس‌‌های آموزشی، اعتقادی، بهداشت و روان، دینی، اقتصادی و آموزش‌های چگونگی مقابله با آسیب‌های اجتماعی شرکت می‌کنند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی مازندران در پایان یادآور شد: برگزاری جشنواره‌های قرآنی اذان، سرود و برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان مددجوی این نهاد از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان در بخش فرهنگی است.

انتهای پیام/86003/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول