اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید آیت‌الله علوی گرگانی از نمایشگاه نوروزی آستان مقدس قم

یکی از مراجع تقلید قم از بخش‌های مختلف نمایشگاه نوروزی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بازدید کردند.

بازدید آیت‌الله علوی گرگانی از نمایشگاه نوروزی آستان مقدس قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی با حضور در نمایشگاه نوروزی آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد صادقی مدیرکل روابط عمومی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها در این بازدید گزارشی از اهداف و برنامه‌های برگزاری این نمایشگاه در ایام نوروز در جوار بارگاه کریمه اهل بیت ارائه داد.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه حاصل تلاش تمام بخش‌های آستان است که در 42 غرفه، ارائه‌کننده گوشه‌ای از فعالیت‌های خادمان است.

مدیرکل روابط عمومی آستان حضرت معصومه با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است این نمایشگاه در موضوعات مختلف، همسو با فضای معنوی و روحانی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها در طول سال برگزار شود ادامه داد: این نمایشگاه در سه بخش ارائه محصولات فرهنگی و متبرکات، گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده به زائران کریمه اهل بیت و سبک زندگی برگزار شده است.

وی مهم‌ترین ویژگی این نمایشگاه را حضور واحد‌ها و بخش‌های مختلف آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها معرفی کرد و ادامه داد: در بخش سبک زندگی پرسش‌های مقام معظم رهبری در این عرصه سرلوحه کار قرار گرفت و تلاش شد الگویی درست از سبک زندگی اسلامی به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت ارائه شود.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول