اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 177

کابوسی: محدودیت‌های ترافیکی سیزدهم فروردین در گرگان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان گفت: در روز سیزدهم فروردین ماه محدودیت‌های ترافیکی در محور جنگلی النگدره و ناهارخوران انجام خواهد شد.

کابوسی: محدودیت‌های ترافیکی سیزدهم فروردین در گرگان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، محمدرضا کابوسی اظهار داشت: به منظور روانی ترافیک و کاهش تصادفات در محور جنگلی‌ «النگدره» و «ناهارخوران» گرگان همزمان با سیزدهم فروردین ماه و روز طبیعت محدودیت‌های ترافیکی انجام خواهد شد.

وی افزود: در این روز ورود خودروهای سنگین شامل اتوبوس، مینی‌بوس، کامیون و کامیونت به سمت محورهای ناهارخوران و النگدره ممنوع خواهد بود.

کابوسی تصریح کرد: از ساعت 17 این روز ورود خودروها از سمت شرق به غرب النگدره ممنوع بوده و تردد در این مسیر به صورت یک‌طرفه می‌باشد.

رئیس پلیس راهور گرگان خاطرنشان کرد: دیگر محدودیت‌های ترافیکی در محورهای جنگلی و مناطق تفریحی و گردشگری از طریق صدا و سیمای مرکز گلستان اعلام خواهد شد.

گفتنی است: در راستای اجرای طرح ترافیکی در سطح استان تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 در تنگه «چهل چای»، «مینودشت» از شهر به جنگل به صورت یک‌طرفه بوده و تردد وسایل سنگین در معبر جنگل «آق‌سو» در کلاله به علت کم عرض بودن محور ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام/2307/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول