اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

همدلی مناسبی برای برپایی انتخابات در ایلام حاکم است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: همدلی مناسبی بین مسئولان برای برپایی انتخابات سال‌جاری در استان ایلام حاکم است.

همدلی مناسبی برای برپایی انتخابات در ایلام حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن‌بهرام‌نیا ظهر امروز در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: سه انتخابات بزرگ را در استان ایلام پیش روی داریم.

وی ادامه داد: انتخابات نخستین میان‌دوره‌ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شمالی ایلام، یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از جمله برنامه‌های سال‌جاری در استان ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری و فرمان سال مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی همه ما وظیفه داریم بسترهای لازم را برای حضور حماسی مردم در انتخابات فراهم کنیم.

بهرام‌نیا تصریح کرد: تاریخ نشان داده است مردم به وظیفه خود به خوبی عمل می‌کنند و این مهم نیز در طول 34 سال گذشته بارها به منصه ظهور گذاشته شده که مردم جلوتر از مسئولان بوده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مردم در تمام عرصه‌ها حضوری جدی و پررنگ داشته و این موضوع بارها به اثبات رسیده است.

وی ادامه داد: لازمه این حضور حماسی در این سال جدید که به واسطه سه انتخابات مهم متجلی می‌شود، این است که مسئولان بسترها و ساز و کارهای نرم و سخت را برای این حضور حماسی مهیا و آماده کنند.

این مسئول اضافه کرد: مسئولان تنها نقش تدارکاتچی برای این حضور حماسی داشته چون مردم به خوبی به وظیفه خود آشنایی دارند و جلوتر از مسئولان هستند.

بهرام‌نیا تصریح کرد: مسئولان انتخابات استان ایلام تاکنون به وظایف خود عمل کرده و با آهنگ هماهنگی و هارمونی وحدت، انسجام و همدلی که در استان ایلام وجود دارد به لطف خداوند در همه زمینه‌ها عمدتاً یک مقام قابل عنایت و توجهی را احصاء کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: از مصادیق این ادعا احراز مقام‌های قابل توجهی بوده که در سال 91 در استان ایلام محقق شده است.

وی ادامه داد: به واسطه همدلی تمامی مسئولان استان، ادارات، نهادها، سازمان‌های دولتی، نیروهای انتظامی و نظامی در نخستین مانور شناسایی میزان آمادگی مسئولان استان برای انتخابات در مقیاس ملی، مقام اول را کسب کرده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد: جا دارد این موفقیت بزرگ را به همه مسئولان استان از جمله دست‌اندرکاران برپایی انتخابات تبریک عرض کنم.

بهرام‌نیا تصریح کرد: در بین فرمانداران فرمانداری‌های سراسر کشور نیز فرمانداری شهرستان ایلام موفق به کسب مقام نخست شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: امیدوارم با این همدلی در همه عرصه‌های پیش روی به ویژه مهم‌ترین عرصه که عرصه انتخابات است همچنان موفق و سربلند عمل شود.

وی ادامه داد: از همه مسئولان می‌خواهم بسترها و سازوکارهای لازم را برای انتخابات پیش روی فراهم کنند.

این مسئول اضافه کرد: آنچه که برای برپایی انتخاباتی توامان با شور و نشاط نیاز است ایجاد بسترهای لازم آن است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: بر اساس قانون تمام ادارات دولتی و سازمان‌ها و نهادهای وابسته به دولت وظیفه دارند حسب درخواست استاندار، فرمانداران، بخشداران و هیئت‌های نظارت و سایر دستگاه‌های مرتبط با اجرای انتخابات به نیازهای آن پاسخ مثبت دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: قطع و یقین انتخابات خوبی را از حیث سلامت و نشاط و حضور حداکثری رقم خواهیم زد.

وی ادامه داد: لازمه این مهم این است که افرادی که در ادارات مسئولیت و موقعیتی دارند نباید تبلیغی علیه یا له کسی و نامزد انتخاباتی در ادارات داشته باشند و باید فضای سالمی در ادارات ایجاد کنند.

این مسئول اضافه کرد: اگر فردی سهواً در این راستا دچار خطایی شود باید با تذکر به موقع فضای نشاط و سلامت را رقم زد.

انتهای پیام/2246/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول