اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در شورای اداری سوق

اعضاء هیئت‌ اجرایی انتخابات خبرگان در سوق معرفی شدند

ظهر امروز با حضور معتمدین و متنفذین سیاسی در شورای اداری سوق، اعضاء هیئت اجرایی انتخابات خبرگان معرفی شدند.

اعضاء هیئت‌ اجرایی انتخابات خبرگان در سوق معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوق، بهمن محمدی در جلسه شورای اداری سوق با بیان اینکه یکی از مولفه‌های امنیت اجتماعی و سیاسی، برگزاری انتخابات سالم و باشکوه است، اظهار کرد: با توجه به تلاطم سیاسی موجود در جهان سیاست، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران درصدد ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم در انتخابات بوده و می‌خواهند مردم را از آمدن در پای صندوق‌های رأی مأیوس کنند.

رئیس شورای اداری سوق در ادامه به نقش مردم در برگزاری انتخابات پرشور و نشاط و حضور حداکثری اشاره و افزود: مردم همیشه در صحنه با حضور حداکثری خود در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی به خصوص انتخابات آتی دشمنان را نا امید و توطئه‌های بیگانگان را خنثی کرده و موجبات ثبات و پایداری در کشور را به وجود می‌آورند.

محمدی تصریح کرد: آنچه باعث دلگرمی مردم و حضور پرشور آنان در انتخابات‌ می‌شود، صیانت از آرائ آن‌ها بوده که این مهم وظیفه اصلی هیئت‌های اجرایی و مسئولین ستادهای انتخاباتی است.

وی مردم را برگزارکننده اصلی انتخابات دانست و افزود: هیئت‌های اجرایی، اعضای شعب، نمایندگان بخشدار و نظارت محترم شورای نگهبان همه از میان مردم انتخاب می‌شوند و دولت و مسئولین انتخابات تنها هماهنگ کننده و پشتیبان انتخابات اجرایی انتخابات هستند.

بخشدار سوق گفت: انتخابات عرصه نمایش اقتدار ملی ملت ایران به تمام جهانیان بوده و حماسه‌ای دیگر در خرداد92 توسط ملت همیشه در صحنه خلق خواهد شد.

محمدی گفت: تلاش بر این بوده که با انتخاب معتمدین و متنفذین بتوانیم اولین هیئت اجرایی مستقل را در بخش سوق راه‌اندازی و در پایان انتخاباتی باشکوه را برگزار نماییم.

انتهای پیام/82013/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول