اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی پیام نور همدان:

شایسته‌سالاری نیاز امروز همدان است

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور همدان، شایسته‌سالاری را نیاز امروز این استان دانست و بر لزوم توجه به این مهم تأکید کرد.

شایسته‌سالاری نیاز امروز همدان است

احمدحسین فلاحی، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور همدان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان در پاسخ به سئوالی در خصوص مهم‌ترین اتفاق سال 91 در استان ابراز داشت: به نظر من تغییر در سطح مدیریت ارشد استان از یک سو و برگزاری انتخابات مجلس از سوی دیگر را می‌توان به عنوان مهم‌ترین اتفاقات سال برشمرد.

وی ادامه داد: رویکرد مردم در انتخابات آتی انتخاب فرد ارزشی و ولایی است، کسی که چه در شعار و چه در عمل تابع فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور همدان، با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم درصد بالایی را به خود اختصاص خواهد داد، چراکه مردم ما ثابت کرده‌اند که فشارها، تبلیغات، توطئه‌ها، دسیسه‌ها و مواردی از این دست کوچکترین خللی در دفاع آنها از نظام و ارکان آن ایجاد نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: بدرفتاری و بداخلاقی مسئولان نظام و غفلت از تکلیف و ولایتمداری از یک سو و تحریم اقتصادی دشمن از سوی دیگر از خاطرات تلخ سال گذشته بود؛ موفقیت نظام در مقابله با توطئه‌های سهمگین دشمن نیز از خاطرات خوب سال 91 بود.

فلاحی در خصوص اینکه وضعیت جامعه امروز در ارتباط با سبک زندگی ایرانی - اسلامی چگونه است؟ تصریح کرد: مردم نسبت به مسئولان وضعیت بهتری دارند و می‌توان به آنها نمره 14 را داد، اما مسئولان در سطح پایین‌تری از مردم قرار دارند، چراکه متأسفانه مدیران و مسئولان شعار ساده‌زیستی را می‌دهند، اما در عمل کمیت آنها لنگ می‌زند! البته این موضوع به قوانین و مقررات کشور برمی‌گردد؛ به این معنا که حقوق مسئولان با حقوق مردم باید تقریباً در یک سطح باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که نیاز امروز استان همدان چیست؟ عنوان کرد: شایسته‌سالاری مدنظر ویژه ما قرار دارد، چراکه آنچه در استان با آن مواجه هستیم، ضعف مدیریت‌هاست. هر کسی باید در جای خودش  و براساس شایسته‌سالاری ایفای مسئولیت کند، وقوع مشکلاتی در بعد مدیریت فرهنگی، عمرانی، سیاسی نیز به دلیل این موضوع است.

انتهای پیام/89002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول