اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بوشهر:

اصحاب رسانه در پیشرفت دشتستان نقش مؤثری داشته‌اند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بوشهر گفت: اصحاب رسانه در پیشرفت دشتستان نقشی موثر داشته‌اند.

اصحاب رسانه در پیشرفت دشتستان نقش مؤثری داشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بخشعلی دهقائدی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه معاونان قدیم و جدید سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان اظهار کرد: در چند سال گذشته با مشارکت تمامی مدیران و مسئولان اجرایی پیشرفت‌های خوبی را در دشتستان شاهد بوده‌ایم که زمینه عزت شهرستان را فراهم کرده‌اند.

معاون سابق سیاسی امنیتی فرماندار دشتستان اضافه کرد: با سختکوشی، تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان همدلی، هماهنگی و روح تعامل در تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود دارد و این مهم مسیر پیشرفت را هموارتر کرده است.

دهقائدی اضافه کرد: در عرصه فرهنگی و اجتماعی در سال‌های گذشته اقدامات خوبی صورت گرفت و فعالیت‌های عظیم فرهنگی و اجتماعی را شاهد بودیم.

وی افزود: دشتستان مجموعه‌ای جوان، آماده ‌به کار، پرانرژی و توانمند دارد که با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانند این شهرستان را به اوج قله پیشرفت و تعالی برسانند.

این مسئول خاطر نشان کرد: از توجه تمامی مسئولان در مدت سه ساله مسئولیت بنده در سمت معاون سیاسی امنیتی فرماندار دشتستان تشکر می‌کنم و هر قدم مثبت و کار بزرگی که انجام شده با همکاری مسئولان اجرایی شهرستان محقق شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بوشهر اضافه کرد: مسئولیت هدیه بزرگ الهی است که در بخشی از عمر نصیبمان می‌شود و باید تمام توان خود را برای پاسخگویی به مطالبات و جلب رضایت مردم به ‌کار گیریم و هیچگونه کوتاهی و کم‌کاری در این زمینه قابل بخشش نیست.

دهقائدی با تشکر از اصحاب رسانه شهرستان دشتستان ادامه داد: اصحاب رسانه پویا و خلاق در تمامی بخش‌های خبری در شهرستان دشتستان حضور داشته‌اند و خدمات و فعالیت‌های مسئولان را برای مردم که در حقیقت ولی‌نعمت مسئولان هستند، منعکس کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از حسن انتخاب استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار دشتستان به‌ خاطر انتخاب مهتدی به‌ عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان قدردانی می‌کنم.

دهقائدی گفت: وی در طول 34 سال عمر پربرکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته‌ و در مسیر تحقق اهداف والای نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده است.

وی افزود: از معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان که از نیروهای جوان، خلاق و خوشفکر این شهرستان هستند و در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای توسعه دشتستان داشته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول