اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیزده‌ای که به‌در شد

نخلستان‌های دشتستان میزبان دوستداران طبیعت / مهمانان نوروزی در نخیلات

نخلستان‌های دشتستان در روز طبیعت میزبان مردم این شهرستان و مهمانان نوروزی بود.

نخلستان‌های دشتستان میزبان دوستداران طبیعت / مهمانان نوروزی در نخیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مردم شهرستان دشتستان و تعداد زیادی از مهمانان نوروزی و گردشگران در روز سیزدهم فروردین به دامان طبیعت پناه آوردند و سیزده نوروز را به در کردند.

مناطق دیدنی و بکر دشتستان و باغات و گردشگاه‌ها و زیارتگاه‌ها و سایر اماکن سرسبز دشتستان امروز میزبان جمع کثیری از مردم بود که به همراه خانواده و اقوام و خویشان برای گذراندن سیزده به‌در راهی طبیعت شدند.

نخیلات سر به ‌فلک کشیده در آبپخش، چم‌درواهی، چهاربرچ، سعدآباد، قلایی، بهرم‌آباد، وحدتیه و دالکی و شبانکاره نیز امروز دوستداران طبیعت را در خوی جای دادند و روز طبیعت را به روزی خاطره‌انگیز برای خانواده‌ها تبدیل کردند.

یکی از مهمانان نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با ابراز رضایت از حضور در این شهرستان اظهار داشت: هوای بسیار خوب و مردمان مهمان‌نواز موجبات شادی و رفاه ما را فراهم کردند.

امید موسوی که از کردستان به دشتستان سفر کرده گفت: امیدوار هستیم سفرهای نوروزی بدون حادثه به پایان برسد و مردم با روحیه‌ای بسیار خوب به سر کار روزانه خود بروند.

مهمان دیگری که از اصفهان به استان بوشهر آمده نیز بیان کرد: شش روز است که در استان بوشهر هستیم و مردمان خونگرم و مهمان‌نواز بوشهر در نوع خود بی‌نظیر هستند.

کریم کریمی افزود: از همه انتظار می‌رود با رعایت قوانین رانندگی از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنند تا تعطیلات با خوبی و خوشی به پایان برسد.

مهمان نوروزی که از استان فارس آمده نیز گفت: امروز همه مردم در دل طبیعت بودند و از زیبایی‌های طبیعی لذت بردند و مسئولان نیز همکاری بسیار خوبی با مهمانان و گردشگران دارند.

امید نوری ابراز داشت: از مسئولان می‌خواهیم نسبت به گسترش زیرساخت‌های گردشگری و افزایش امکانات تفریحی و گردشگری اهتمام بیشتری بورزند تا همواره بتوانیم از طبیعت و جاذبه‌های طبیعی لذت ببریم.

انتهای پیام/2452/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول