اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان:

عمده‌ترین دلیل مرگ و میر در دشتستان بیماری قلبی و عروقی است

رئیس شبکه بهداشت دشتستان، عمده‌ترین دلیل مرگ و میر در این شهرستان را بیماری قلبی و عروقی دانست.

عمده‌ترین دلیل مرگ و میر در دشتستان بیماری قلبی و عروقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن صبح امروز در نشست مسئولان با تبریک روز جهانی بهداشت اظهار داشت: توجه به بهداشت و سلامت افراد در جامعه اهمیت زیادی دارد و باید برای تحقق این مهم تلاش بیشتری از خود نشان دهیم.

وی افزود: دشتستان از بزرگترین و مهم‌ترین شهرستان‌های کشور است و باید در راستای رفاه و آرامش مردم و تامین سلامت شهروندان بیش از پیش تلاش کنیم.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خاطر نشان کرد: در جوامع پیشرفته به امر بهداشت اهمیت زیادی می‌دهند و در واقع رشد شاخص‌های بهداشتی نشان‌دهنده توسعه‌یافتگی و پیشرفت است و باید از تمام توانمندی و پتانسیل موجود برای تامین سلامت جامعه استفاده کنیم.

کهن تصریح کرد: امسال و در روز جهانی بهداشت و هفته بهداشت برنامه‌های متنوعی در سطح شهرهای مختلف دشتستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شعار امسال سازمان جهانی بهداشت "فشار خون خود را جدی بگیرید" است ابراز داشت: شبکه بهداشت دشتستان برای سلامت مردم در شهرها و روستاها اهمیت زیادی قایل است.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان، عمده‌ترین دلیل مرگ و میر در شهرستان را بیماری قلبی و عروقی دانست و گفت: بیماری قلبی و عروقی، سرطان، حوادث و دیابت به ترتیب از عمده‌ترین دلایل مرگ و میر در سطح شهرستان در سال قبل بوده است.

کهن بیان کرد: هم‌اکنون 22 مرکز بهداشت، 64 خانه بهداشت، هفت پایگاه بهداشتی و یک بیمارستان 200 تخت‌‌خوابی در شهرستان دشتستان در حال فعالیت هستند و خدمات بهداشتی به مردم ارائه می‌دهند که با راه‌اندازی بیمارستان جدید برازجان شاهد بهبود خدمات درمانی خواهیم بود.

وی با اشاره به فراگیری خدمات بهداشتی در دشتستان افزود: هم‌اکنون 100 درصد اهالی دشتستان از خدمات بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

کهن ابراز داشت: باید دست به دست هم بدهیم و برای رشد شاخص‌های بهداشتی اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2452/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول