اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

مدیران باید عملکردی حماسی در سال جاری داشته‌ باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر همدلی مدیران و مسئولان استان در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم تأکید کرد و آنان را از هرگونه حاشیه‌سازی و دخیل‌کردن سلایق به جای قانون‌مداری نهی کرد.

مدیران باید عملکردی حماسی در سال جاری داشته‌ باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسینی شاهرودی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان کردستان در سال جاری در سنندج اظهار کرد: افتخارآفرینی ملت ایران در عرصه‌های گوناگون تداوم خواهد داشت و ملت ایران با تبعیت از منویات عالمانه مقام معظم رهبری به سوی عزت وتعالی روزافزون گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 92 و با تأکید بر عملیاتی کردن این منویات عالمانه، خاطرنشان کرد: اقتصاد و سیاست دو مبحث اصلی در جهان کنونی بوده و همه کشورهای دنیا از این دو مهم به عنوان مؤلفه‌های قدرت و اقتدار خویش بهره‌ می‌برند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ایران اسلامی به دلیل نظام مبتنی بر آموزه‌های دینی و رهبری مجتهد و عالم توانسته است الگویی پیشرو در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی را به جهانیان معرفی کند و زمینه را برای منزوی کردن افکار و اندیشه‌های مادی گرایانه غرب فراهم کند.

شاهرودی افزود: باید همه ما به این مهم توجه کنیم که کفر جهانی علیه مسلمانان متحد شده‌اند از هیچ تلاشی برای تضعیف مسلمانان و خدشه‌دار کردن وحدت و انسجام آنان فروگذار نیستند لذا باید با روحیه‌ای جهادی در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی همه این تحریم‌ها و توطئه‌ها را به فرصتی مهم برای پیشرفت، استقلال و خودکفایی در عرصه‌های مختلف تبدیل نماییم.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست که همواره رعایت قوانین و مقررات را مدنظر داشته و از هرگونه اعمال سلیقه در کارهای خویش پرهیز کنند.

شاهرودی افزود: نباید مدیران استان دنیا و آخرت خویش را برای دنیای دیگران خراب کنند چرا که آنان امانت‌دار این مسئولیت بوده و باید تلاش کنند که در محضر خداوند متعال روسفید باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیران قانون‌مدار باشند و حماسی کار کنند زمینه برای حماسه‌آفرینی مردم در عرصه‌های گوناگون فراهم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خویش به منویات مقام معظم رهبری در مورد گسترش اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان کردستان اشاره کرد و افزود: کردستان سرشار از توانمندی‌ها و استعدادهای ناب بوده و باید مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با همت و تلاشی مضاعف زمینه را برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری در استان فراهم کنند.

حجت‌الاسلام شاهرودی افزود: حضور  پنج میلیون مسافر در ایام تعطیلات نوروزی در استان نشان از جایگاه ویژه و نگاه مثبت سرشار از امنیت و آرامش مردم استان‌های مختلف کشور به کردستان بوده و باید از این مهم برای گسترش اشتغال و سرمایه‌گذاری در این حوزه به نحو احسن استفاده شود.

انتهای پیام/79006/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول