اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریدن در مجلس:

انتظارات اقتصادی در سال 91 محقق نشد/ لزوم اقدام جهادی و حماسی برای تحقق شعار 92

نماینده مردم فریدن در مجلس با اشاره به اینکه انتظارات اقتصادی در سال گذشته محقق نشد، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری امسال باید به صورت جهادی و حماسه‌ای در حوزه اقتصاد اقدام کرد.

انتظارات اقتصادی در سال 91 محقق نشد/ لزوم اقدام جهادی و حماسی برای تحقق شعار 92

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد نام‌گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: با دقت در نام‌گذاری سال‌های قبل توسط رهبر معظم انقلاب به این نتیجه می‌رسیم که معظم‌له توجه ویژه‌ای به مسائل اقتصادی دارند.

وی با بیان اینکه در مباحث اقتصادی نمی‌شود در حدود دو سال به هدفی که مطلوب است، رسید، افزود: با توجه به اینکه در این عرصه وسیع، کارها روزبه‌روز در حال پیچیده‌تر شدن است به طبع نمی‌توانیم در یک یا دو سال به آن جایگاهی که باید در جهان باشیم، برسیم.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید از نظر اقتصادی دارای جایگاه ویژه‌ای باشیم تا بتوانیم با تهدیدات اقتصادی مقابله کنیم، تصریح کرد: به همین دلیل در این چند سال اخیر مقام معظم رهبری بر مباحث اقتصادی تأکید فراوان داشته‌اند.

وی در بیان ادامه دلایل نام‌گذاری اقتصادی رهبر معظم انقلاب در سال جدید، خاطرنشان کرد: در سال گذشته، در بحث مسائل اقتصادی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، آنگونه که تصور می‌شد، به نتیجه دلخواه نرسیدیم.

اسفنانی گفت: به همین دلیل رهبر معظم انقلاب همچنان نظرشان بر این است که اقتصاد در کشور تقویت شود.

وی بیان کرد: دشمن نیز به این نتیجه رسیده است که اگر بخواهد به انقلاب آسیب بزند، یکی از راه‌های مهم آن در تنگنا قرار دادن مردم از لحاظ اقتصادی است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس نهم ادامه داد: به همین دلیل، اقتصاد و مسائل اقتصادی را باید خیلی جدی گرفت؛ به این دلیل که سال گذشته آنچه که انتظار می‌رفت محقق نشد، رهبر معظم انقلاب نظر بر این نکته داشتند که امسال باید به صورت جهادی و حماسه‌ای در مورد اقتصاد اقدام کرد تا به هدف مطلوب رسیده یا به آن نزدیک بشویم.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول