اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری لرستان‌:

‌‌204 زندانی لرستانی‌ طی سال جاری آزاد شدند

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 204 زندانی لرستانی آزاد شده‌اند.

‌‌204 زندانی لرستانی‌ طی سال جاری آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر بدری عصر امروز در مراسم جشن آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد در لرستان که توسط بانک ملی کشور انجام گرفت، گفت: ‌با حمایت و پشتیبانی بانک ملی و ستاد دیه کشور 131 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد لرستانی امروز آزاد می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر 158 نفر زندانی جرائم غیر‌عمد در استان لرستان وجود دارد، افزود: کل مبلغ بدهی این افراد 17 میلیارد و 300 میلیون تومان است.

بدری یادآور شد: از این تعداد 91 نفر بدهکار مالی با بدهی چهار میلیارد و 500 میلیون تومان، 18 نفر بدهکار مهریه و نفقه با بدهی شش میلیارد تومان است.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 204 نفر با 15 میلیارد تومان از طرف ستاد دیه آزاد شدند که از این تعداد 53 نفر مربوط به تصادف، 129 نفر بدهکار مالی و 22 نفر بدهکار نفقه و مهریه بودند.

وی اظهار داشت: از این مبلغ هشت میلیارد تومان از طریق صلح و سازش کسر شد و مابقی از طریق کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی تامین شده است.

بدری گفت: سالانه در سطح کشور 25 هزار نفر براثر سوانح جاده‎ای جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه ماهانه در لرستان 650 نفر در حوادث و سوانح رانندگی دچار صدمات بدنی می‌شوند، گفت:

بسیاری از خانوادها و فرزندان زندانیان غیر‌عمد در پروسه‎ای که سرپرست آنان در زندان به سر می‌برد، دچار مشکلات زیادی می‌شوند.

در ادامه توکل شاکرمی مدیرکل دیه لرستان گزارش عملکردی را بیان کرد و گفت: امروز بانک ملی کشور با پرداخت یک میلیارد و 650 میلیون تومان 131 زندانی لرستانی را آزاد کرده که باید از آنها تقدیر کرد.

انتهای پیام/2304/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول