اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هلال‌احمر گیلان خبر داد

مراجعه 1 ‌میلیون و 400 هزار نفر به هلال‌احمر گیلان

سرپرست جمعیت هلال‌احمر گیلان از مراجعه 1 ‌میلیون و 400 هزار نفر به پست‌های نوروزی جوانان این جمعیت در استان خبر داد.

مراجعه 1 ‌میلیون و 400 هزار نفر به هلال‌احمر گیلان

حسن یزدان‌پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر گیلان را در حوزه‌های امداد و نجات، سازمان جوانان و داوطلبان عنوان کرد.

وی با اشاره به استقرار 12 پایگاه امداد و نجات ثابت و 11 پایگاه سیار در جاده‌های گیلان در ایام نوروز عنوان کرد: تعداد یک دستگاه خودروی آرگو در مناطق حادثه‌خیز استان در ایام نوروز مستقر شد.

یزدان‌پناهی به انجام 20 سورتی پرواز بالگرد جمعیت هلال‌احمر گیلان در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: امسال تعداد 1 میلیون و 400 هزار نفر به پست‌های نوروزی جوانان استان مراجعه کردند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر گیلان تعداد مراجعه‌کنندگان به چادرهای نماز این جمعیت در نوروز امسال را 200 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 5 هزار نفر به ایستگاه‌های سلامت و دوستدار کودک جمعیت هلال‌احمر گیلان در ایام نوروز مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه تعداد 650 دستگاه خودرو به ایستگاه‌های سلامت خودرو در ایام نوروز در گیلان مراجعه کردند، تصریح کرد: امسال تعداد 824 هزار و 700 بسته فرهنگی در ایام نوروز بین گردشگران در استان توزیع شد.

یزدان‌پناهی تعداد جوانان جمعیت هلال‌احمر در نوروز سال گذشته را 800 نفر خواند و بیان داشت: امسال تعداد 1 ‌هزار و 10 نفر از جوانان جمعیت هلال‌احمر استان در ایام نوروز فعالیت کردند.

این مسئول با اشاره به فعالیت 700 نفر از امدادگران در نوروز امسال در استان، خاطرنشان کرد: امسال طرح امداد و نجات خواهران برای نخستین بار در گیلان با موفقیت انجام شد و مردم از این طرح راضی بودند و در دیگر استان‌ها نیز به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/84001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول