اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خبر داد

مراجعه 800 هزار مسافر نوروزی به پست‌های هلال احمر خراسان شمالی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از مراجعه 870 هزار و 396 نفر از مسافران نوروزی به پست‌های راهنمایی مسافران نوروزی طی سیزده روز اجرای این طرح خبر داد.

مراجعه 800 هزار مسافر نوروزی به پست‌های هلال احمر خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی،مهدی علی آبادی با اشاره به اینکه  طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی از 28 اسفند ماه 91 آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت، افزود: طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی با رویکرد پیشگیری از حوادث و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت اعضا در ایام تعطیلات نوروز به مرحله اجرا در آمده است.

وی گفت: به منظور خدمت ‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی و امکان اقامه نماز در طول جاده‌ها، در کنار پست‌های امداد و نجات، خیمه‌های نماز نیز از سوی سازمان جوانان این جمعیت برپا شده که تاکنون6 هزار و 353  نفر در این خیمه‌ها اقدام به اقامه نماز کرده‌اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی  ادامه داد: همچنین 316 هزار و 527 مورد اقلام امدادی، فرهنگی نیز در بین مراجعه ‌کنندگان به پست‌های راهنمایی مسافران توزیع و 296 نفر نیز نسبت به تکمیل فرم‌های اهدای عضو اقدام کرده‌اند.

علی‌آبادی بیان داشت: چهار هزار و 650 نفر از مسافران با مراجعه به پست‌های راهنمایی، داوطلب عضویت در سازمان جوانان هلال احمر شده‌اند.

وی  اضافه کرد: طی طرح نوروزی 15 هزار و 364  نفر از مسافران  و 6 هزار و 200  دستگاه خودرو به ایستگاه‌های سلامت سازمان جوانان مراجعه و 16 هزار و 370  نفر از کودکان نیز در فضاهای دوستدار کودک این سازمان حضور یافته‌اند.

انتهای پیام/63002/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول