اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین خبر داد

ایجاد و توسعه 100 واحد جدید تولیدی در استان قزوین

استاندار قزوین گفت: از اولویت‌های سال جاری در این استان آغاز عملیات اجرایی فاز دوم راه‌سازی در این استان است و از توفیقات استان قزوین در سال اخیر ایجاد و توسعه 100 واحد جدید تولیدی با سرمایه‌ای بالغ بر 630 میلیارد تومان است.

ایجاد و توسعه 100 واحد جدید تولیدی در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم اظهار داشت: توفیقات به دست آمده در سال گذشته در سایه وحدت، انسجام و همدلی محقق شده که این جهت‌گیری باید در سال جدید تقویت شود و مدیران از دایره وظایف قانونی خود خارج نشوند و در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های اجرایی دولت حرکت کنند.

وی بیان داشت: مدیران نباید به غیر از خدمت‌رسانی به کار دیگری مشغول شوند و کار مردم نباید به هیچ وجه روی زمین بماند و اگر مسئولیت را امانت می‌دانیم باید خدمت به مردم را به شکل درست، به موقع و کم هزینه انجام دهیم.

استاندار قزوین از افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه مهم در فروردین ماه جاری در استان قزوین خبر داد و در این زمینه افزود: چند پروژه مهم در بخش راه، مسکن مهر و حوزه صنعت با حضور رئیس جمهور یا مسئولان ارشد کشور در هفته جاری یا هفته آینده در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

عجم از ابلاغ اولویت‌های سال جاری این استان به دستگاه‌های اجرایی در چند روز آینده خبر داد و افزود: در دهه سوم فروردین اتفاقات مهمی در استان حادث می‌شود که از جمله آن آغاز عملیات اجرایی فاز دوم محور قزوین ـ الموت ـ تنکابن می‌باشد و برای اجرای طرح محور رازمیان ـ کلاچای نیز مصوبه دولت را اخذ کردیم که عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

استاندار قزوین از تکمیل پروژه‌های ناتمام، پیگیری طرح راه‌آهن قزوین ـ رشت، افتتاح دو بیمارستان دولتی تاکستان و آبیک و افتتاح طرح‌های مهر ماندگار به عنوان بخشی از اولویت‌های استان در سال جاری نام برد.

وی تصریح کرد: از توفیقات استان در سال گذشته که به همت دولت مردان و سرمایه‌گذاران در حوزه تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی به ویژه اقتصاد مقاومتی محقق شد ایجاد و توسعه 100 واحد جدید تولیدی با سرمایه‌ای بالغ بر 630 میلیارد تومان در استان بود که در همین راستا نخستین جشنواره پیشگامان اقتصاد مقاومتی در استان در سال جاری برگزار می‌شود.

عجم با اشاره به دستاوردهای بخش کشاورزی تصریح کرد: در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاران استقبال خوبی نشان دادند و شرایط برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی فراهم شد به گونه‌ای که میانگین ریسک سرمایه‌گذاری در این بخش از 8/12 درصد در سال 88 به 8/6 درصد در سال 91 کاهش یافت.

وی از راه‌اندازی ستاد ساماندهی معاون استان در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در سفرهای نوروزی 15 تا 18 درصد نسبت به سال گذشته افزایش مراجعه و سکونت در استان داشتیم و هدف این است که قزوین را به قطب گردشگری کوتاه مدت تبدیل کنیم که از سال 88 تاکنون یک رشد 14 برابری در این زمینه داشته‌ایم.

استاندار قزوین در پایان از گسترش حوزه فعالیت علوم قرآنی در استان خبر داد و تقویت این حوزه را به عنوان یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های استان در سال جاری نام برد.

انتهای ‌پیام/77012/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول