اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

پیشگیری موجب کاهش جرائم در زنجان شده است

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: پیشگیری موجب کاهش جرائم استان زنجان شده است.

پیشگیری موجب کاهش جرائم در زنجان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا صالحی در مراسم تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات نوروزی استان زنجان، اظهار کرد: همه خدمات انجام شده در قالب ستاد تسهیلات نوروزی نشان از مدیریت مطلوب مسئولان عالی استان است.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های این ستاد در سایه وفاق و همدلی به دست آمده است، تصریح کرد: تامین امنیت از اقدامات تاثیرگذار در ستاد تسهیلات نوروزی محسوب می‌شود.

*ایجاد احساس امنیت در مردم

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه اقدامات مطلوبی در حوزه پیشگیری در سال‌جاری در قالب طرح نوروزی انجام شد، افزود: ایجاد احساس امنیت در مردم از برنامه‌های استان در سال‌جاری بود.

وی با بیان اینکه اقدامات مطلوب حوزه پیشگیری موجب کاهش جرائم در استان زنجان شد، خاطرنشان کرد: 40 گشت در امر پیشگیری اقدامات لازم را انجام دادند.

صالحی با اشاره به حضور گشت‌های مختلف در سطح استان به ویژه سطح شهرستان زنجان یادآور شد: افزایش احساس امنیت از دستاوردهای برنامه‌های پلیس در این زمینه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان در آمارهای ارائه شده از سوی نیروی انتظامی در جایگاه مطلوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: مدیریت بر سرعت از جمله فعالیت‌های موثر استان در این زمینه بود.

*خستگی و خواب‌آلودگی عامل تصادفات زنجان

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به بروز دو حادثه تلخ قبل از آغاز عید نوروز در جاده‌های استان زنجان، خستگی، خواب‌آلودگی و تعجیل در رسیدن به مقصد را از دلایل این تصادفات عنوان کرد.

وی با بیان اینکه از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای ایجاد ترافیک روان در جاده‌های استان زنجان استفاده شد، افزود: آمارها حکایت از موفقیت استان زنجان در این زمینه دارد.

صالحی با اشاره به اینکه امیدواریم در سال‌های آینده شاهد کاهش مستمر تصادفات در جاده‌های استان زنجان باشیم، تصریح کرد: امنیت نسبی است و باید اقدامات تاثیرگذار در این زمینه انجام شود.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی خاطرنشان کرد: استان زنجان با همدلی توانست نوروز خوبی برای مردم رقم بزند.

*کاهش تلفات چهارشنبه‌سوری در زنجان

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به کاهش میزان مشکلات در چهارشنبه آخر سال در زنجان افزود: با اقدامات پیشگیرانه میزان تلفات در این روز نیز در استان زنجان کاهش چشمگیری داشت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های پلیس کوچه و محله‌محور انجام شد، افزود: همکاری مردم نیز در این زمینه تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول