اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان خبر داد

افزایش37 درصدی پیش فروش بلیط‌های نوروزی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان از فروش 80 هزار و 158 بلیط حمل و نقل جاده ای اتوبوس خبر داد و گفت: بیش از 37 درصدی پیش فروش بلیط‌های نوروزی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان امسال افزایش داشته است.

افزایش37 درصدی پیش فروش بلیط‌های نوروزی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

مهدی جمالی نژاد در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به اینکه پیش فروش حضوری بلیط‌های نوروزی اتوبوس از تاریخ یکم اسفند ماه آغاز شده است، اظهار کرد: پیش فروش بلیط‌های اتوبوس به صورت حضوری57 هزار و 492 مورد گزارش شده است.

وی افزود: پیش فروش بلیط‌های نوروزی در مقایسه با سال گذشته 264.17 درصد رشد داشته است.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اصفهان با اشاره به فروش بلیط اینترنتی تصریح کرد:22 هزار و 666 بلیط به صورت اینترنتی فروخته شده است که نسبت به سال گذشته 10.9 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در کل 80 هزار و 158 بلیط به صورت حضوری و نیز اینترنتی در مدت 10 روزه نوروز فروخته شده است که نسبت به سال گذشته 37.14 درصد افزایش داشته است.

جمالی نژاد گفت: بیش از 4 هزار دستگاه اتوبوس حمل و نقل مسافران را از اصفهان به تمامی نقاط کشور بر عهده داشته است که دو هزار اتوبوس آن وی.آی.پی بوده است. در سال گذشته 58 هزار و 448 بلیط فروخته شده است که شش هزار و 226 هزار بلیط به صورت حضوری و 52 هزار و222مورد غیر حضوری بوده است.

انتهای پیام/63012/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول