اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های خراسان رضوی خبر داد

استقرار واحد رسیدگی به شکایات حمل و نقل زائران در طرح نوروزی

مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های خراسان رضوی گفت: واحد رسیدگی به شکایات اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های خراسان رضوی برای نخستین بار در طرح نوروزی مستقر شده است.

استقرار واحد رسیدگی به شکایات حمل و نقل زائران در طرح نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا شهرکی ثانوی ظهر امروز در بازدید از روند ارائه خدمات نوروزی به زائران و مسافران علی بن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: در ایام طرح نوروزی92 تمام بخش‌های خدمت رسانی و اطلاع رسانی دستگاه و مدیران استان فعال هستند و بر عملکرد آنان به منظور خدمات دهی صحیح و به موقع نظارت می‌شود.

شهرکی ثانوی خاطرنشان کرد: واحد رسیدگی به شکایات اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های خراسان رضوی برای نخستین بار در طرح نوروزی مستقر شده و آمادگی رسیدگی و پاسخگویی به شکایات زائران و مسافران نوروزی را دارد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این اداره کل، اجرای طرح ایمنی سرنشین خودروها و تهیه و توزیع کتابچه‌های نوروزی در سطح استان است.

گفتنی است شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های 2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chto.ir و سامانه پیامکی 3000611  ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/70002/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول