به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا شهرکی ثانوی ظهر امروز در بازدید از روند ارائه خدمات نوروزی به زائران و مسافران علی بن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: در ایام طرح نوروزی92 تمام بخشهای خدمت رسانی و اطلاع رسانی دستگاه و مدیران استان فعال هستند و بر عملکرد آنان به منظور خدمات دهی صحیح و به موقع نظارت میشود.
شهرکی ثانوی خاطرنشان کرد: واحد رسیدگی به شکایات اداره کل حمل ونقل و پایانههای خراسان رضوی برای نخستین بار در طرح نوروزی مستقر شده و آمادگی رسیدگی و پاسخگویی به شکایات زائران و مسافران نوروزی را دارد.
وی ادامه داد: از دیگر برنامههای این اداره کل، اجرای طرح ایمنی سرنشین خودروها و تهیه و توزیع کتابچههای نوروزی در سطح استان است.
گفتنی است شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماسهای 2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chto.ir و سامانه پیامکی 3000611 ستاد تسهیلات زائران خراسانرضوی پیگیری میشود.
انتهای پیام/70002/خ10/پ3003