اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران:

یک میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جابه‌جا می‌شوند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: بیش از یک میلیون و 142 هزار و 450 مسافر از 24 اسفند ماه 91 تا 30 فروردین ماه جاری از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جابه‌جا می‌شوند.

یک میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران جابه‌جا می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری مجیدرضا نصرالله‌نژاد ظهر امروز در جمع ‌خبرنگاران مستقر در ستاد تسهیلات سفر مازندران اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی 653 هزار و 760 نفر در محورهای درون‌شهری از طریق ناوگان حمل و نقلی استان جابه‌جا شدند.

وی افزود: در این ایام یک میلیون و 39 هزار و 467 مسافر از طریق 182 هزار و 936 سفر در درون استان جابه‌جا شدند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اشاره به اینکه 8 هزار و 329 سفر برون‌‌استانی در این ایام در استان ایجاد شده است، تصریح کرد: 102 هزار و 983 مسافر از استان خارج شدند.

نصرالله‌نژاد با بیان اینکه یک میلیون و 142 هزار و 450 مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس، سواری عمومی استان جابه‌جا شدند، یادآور شد: محورهای استان توسط 51 دستگاه تردد شمار در 30 محور اصلی و فرعی مازندران کنترل می‌شود.

وی بیان داشت: محورهای ساری ـ قائمشهر، قائمشهر ـ ساری، قائمشهر ـ بابل و محمودآباد ـ نور دارای بیشترین تردد وسیله نقلیه در یک هفته گذشته در بین محورهای استان بودند.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های مازندران با اشاره به تلاش مستمر شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی استان گفت: 152 شرکت و موسسه حمل و نقلی مسافر مازندران و 132 شرکت باربری استان وظیفه ارائه خدمت بهتر به هموطنان را دارند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 80 درصد کارکنان اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران در قالب کشیک نوروزی مستقر بوده و آماده پاسخگویی به فرآیند ارائه خدمت به مردم هستند.

نصرالله‌ن‍ژاد با تبریک سال نو به مسافران نوروزی استان گفت: مسافران و هموطنان در صورت مواجه با هر گونه مشکلی در سفرهای استان با سامانه پیام کوتاه 3000143 (ابتدا کد شهرستانی که سوار وسیله نقلیه شد‌ه‌اند در متن پیام درج و پس از گذاشتن فاصله متن پیام را نوشته) و ارسال نمایند.

به گزارش فارس، مازندران دارای شش محور ورودی هراز، کندوان، سوادکوه، رامسر، گلوگاه و کیاسر است.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول