به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی غضنفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین در ورودیهای فرودگاه شهید هاشمینژاد مشهد روزانه 40 پرواز توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام شده که نسبت به سال گذشته رشد 30 درصدی داشته است.
مدیر روابط عمومی منطقه شرق شرکت هواپیمایی آسمان با بیان اینکه روزانه 30 هزار مسافر در استان، توسط این شرکت در ایام نوروز جابهجا شده است، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز بیشتر پروازهای داخلی از شهرهای اصفهان، شیراز، کیش، تهران و زاهدان و در خارج از کشور دبی و کویت انجام شده است.
غضنفری افزود: شرکت هواپیمایی آسمان قدمت دیرینهای در حمل و نقل هوایی کشور دارد و امسال با برنامهریزیهایی که انجام شد کمترین تاخیر را در بین شرکتهای هواپیمایی داشت.
وی یادآور شد: در روز تحویل سال، سه پرواز فوقالعاده برای زائران بارگاه علیبن موسی الرضا (ع) توسط این شرکت گذاشته شد.
مدیر روابط عمومی منطقه شرق شرکت هواپیمایی آسمان تصریح کرد: افزایش سهمیه خانوادههای شهدا و جانبازان از 30 درصد به 45 درصد در هر پرواز، از اقداماتی بود که در نوروز سال 92 توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام شد.
غضنفری خاطرنشان کرد: همچنین بنا به دستور استاندار خراسان رضوی و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با ورود زائران به مشهد مقدس، صلوات خاصه حضرت رضا (ع) برای مسافران پخش میشد.
وی یادآور شد: پنج پرواز جدید به شهرهای محروم مانند شهرکرد، زابل، سیرجان توسط این شرکت برنامهریزی شده تا مسافران بتوانند به سهولت به مشهد مقدس سفر کنند.
غضنفری با اشاره به برنامههای آینده شرکت هواپیمایی آسمان گفت: در آینده نزدیک پرواز به شهرهای بیشگگ و حیدرآباد توسط این شرکت هواپیمایی انجام میشود.
گفتنی است شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماسهای 2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chto.ir و سامانه پیامکی 30006110 ستاد تسهیلات زائران خراسانرضوی پیگیری میشود.
انتهای پیام/70002/ط20/پ3003