اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد

خدمت رسانی 65 اکیپ راهداری در جاده‌های اصفهان به مسافران نوروزی

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در طول ایام نوروز 65 اکیپ راهداری در قالب 800 نفر پرسنل راهدار و 100 اکیپ تعمیراتی و امدادی همراه با 193 دستگاه گشت راهداری به مسافران نوروزی اصفهان خدمت رسانی کردند.

خدمت رسانی 65 اکیپ راهداری در جاده‌های اصفهان به مسافران نوروزی

محمود محمودزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان با قرارگیری در مرکز کشور و هم‌جواری با 8 استان به عنوان شاهراه ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور جاده‌های اصفهان در طول نوروز شاهد تردد بالای مسافران بود اظهار کرد: ایستگاه‌های راهداری نوروزی در سطح جاده‌های استان از 27 اسفند 91 فعالیت خود را آغاز کردند و در طول ایام نوروز با استقرار 65 اکیپ راهداری، 800 نفر پرسنل راهدار و تجهیز 100 باب راهدارخانه ثابت و موقت، 100 اکیپ تعمیراتی و امدادی همراه با 193 دستگاه گشت راهداری مجهز در خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به مسافرین نوروزی فعال بوده است.

وی به دیگر اقدامات اداره راه و شهرسازی استان اصفهان در ایام نوروز اشاره و اظهار کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی و نقشه راه‌های کشور و استان اصفهان در بین مسافرین به منظور هدایت هرچه بهتر میهمانان، از جمله اقدامات همکاران اداره راه و شهرسازی بوده و راهداران همچنین در جهت رفع خستگی مسافران، اقدام به پذیرایی و اهدا بسته‌های فرهنگی کردند.

وی در ادامه به نصب بنرهای هشدار دهنده و اطلاع‌رسانی تلفن‌های مرکز مدیریت راه‌ها اشاره کرد و افزود: با اطلاع‌رسانی تلفن‌های مرکز مدیریت راه‌ها در سطح جاده‌های استان و همچنین اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما، بیش از 3 هزار تماس در طول شبانه‌روز با شماره‌های مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: با استقرار شبانه‌روزی 450 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک در گردنه‌ها، نقاط صعب‌العبور و محورهای پرتردد و به ویژه نقاط پرحادثه همواره در برقراری تردد ایمن و روان کوشا بودیم.

محمودزاده به فعال‌سازی سامانه نظارت تصویری و نصب دوربین در مقاطع پر ترافیک و مهم استان اشاره و اضافه کرد: با نصب دوربین در نقاط پرترافیک، کلیه محورها در طول شبانه‌روز کنترل می‌شد و برای رفع گلوگاه‌های ترافیکی و حوادث احتمالی اقدامات لازم صورت گرفت.

انتهای پیام/2301/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول