اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر عالی ستاد مرکزی تسهیلات سفرهای کشور عنوان کرد

ضریب 100 درصدی اشغال هتل‌های گیلان در نوروز 92

ناظر عالی ستاد مرکزی تسهیلات سفرهای کشور ضریب اشغال هتل‌های گیلان در نوروز 92 را صددرصد عنوان کرد.

ضریب 100 درصدی اشغال هتل‌های گیلان در نوروز 92

حمید شمس در حاشیه سفر خود به گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ارزیابی سفرهای نوروزی استان‌های کشور، اظهار کرد: ارزیابی سفرهای نوروزی 31 استان کشور انجام شد و در نخستین برنامه سال جدید از خادمان گردشگری و برترین‌ها تجلیل می‌شود.

وی زمان تجلیل از خادمان گردشگری کشور را اواخر فروردین‌ ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: اقدام‌های ابتکاری و فرهنگی استان‌ها که تأیید شود برای سال آینده برنامه‌ریزی خواهد شد.

این مسئول اولویت نخست ستاد تسهیلات را سفرهای تابستانی ذکر کرد و افزود: برطرف کردن نواقص و مشکلات گردشگران جزو اولویت‌های ستاد تسهیلات است.

وی سفرهای نوروزی استان‌های کشور را متفاوت خواند و تصریح کرد: در برخی استان‌ها رشد سفرهای نوروزی تا 25 درصد بوده است.

شمس، آمار دقیق میانگین سفرهای کل کشور را پس از پایان 16 فروردین ‌ماه و بررسی نهایی سفرها اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود رشد میانگین سفرهای نوروزی کشور به 20 درصد برسد.

وی با قدردانی از همکاری تمام سازمان‌ها و نهادهای عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، خاطرنشان کرد: تمام اعضای ستاد تلاش می‌کردند مشکلات مردم برطرف شود که این امر جای قدردانی دارد.

ناظر عالی ستاد مرکزی تسهیلات سفرهای کشور، وضعیت گردشگری نوروزی گیلان را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: برخورد خوب مردم گیلان موجب شده است تا سالانه مسافران زیادی به استان سفر کنند.

وی اضافه کرد: در بازدید هوایی از گیلان شاهد حضور چشمگیر مسافران نوروزی با 17 درصد افزایش اقامت و 20 درصد رشد بازدید از موزه‌ها نسبت به نوروز سال گذشته بودیم.

شمس، ضریب اشغال هتل‌های گیلان در نوروز جاری را صددرصد عنوان کرد و ادامه داد: مدارس گیلان نیز شب‌ها مملو از مسافران بود.

وی گفت: استانی مانند زنجان با افزایش اقامتی مسافران نوروزی مواجه بود و در مجموع سفرهای نوروزی 92 در تمام استان‌های کشور افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول