اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی خبر داد

اشغال ۸۰ درصدی هتل‌های مشهد در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی گفت: ضریب اشغال هتل‌های مشهد تا پایان روز هشتم نوروز، ۶۷ درصد بوده که پیش‌بینی می‌شود این رقم در روزهای پایانی تعطیلات به ۸۰ درصد برسد.

اشغال ۸۰ درصدی هتل‌های مشهد در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد قانعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شاهد رشد مطلوبی در افزایش ظرفیت هتل‌ها در نوروز 92 هستیم، اظهار کرد: خوشبختانه ظرفیت هتل‌ها در سال جاری نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر حدود 70 درصد از هتل‌های مشهد به طور کامل استاندارد‌سازی شده و 30 درصد باقی مانده نیز در حال استانداردسازی است.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی با بیان اینکه در ایام نوروز 92 نظارت و بازرسی از هتل‌ها شکل جدی‌تر و دقیق‌تری به خود گرفته، خاطرنشان کرد: هر ساله در ایام ورود زائران و تعطیلات، نظارت و بازرسی از هتل‌ها تشدید می‌شود و در ایام تعطیلات نوروز 92 نیز بر دقت و حساسیت نظارت‌ها تأکید ویژه‌ای داشتیم.

قانعی ادامه داد: تاکنون مورد تخلف خاص در هتل‌های مشهد و شهرستان‌های خراسان‌رضوی که منجر به تشکیل پرونده شود، صورت نگرفته است.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی با اشاره به ضریب اشغال هتل‌ها در ایام نوروزی، گفت: تا روز چهارم نوروز امسال ضریب اشغال هتل‌ها در مشهد 90 درصد بوده و تا پایان هشتم فروردین‌ماه این ضریب به 67 درصد رسیده است.

قانعی با بیان اینکه تاکنون با مشکل کمبود جا مواجه نشده‌ایم، یادآور شد: بازرس و ناظران هتل‌ها از 27 اسفندماه روزانه از سه هتل بازدید می‌کنند؛ تیم‌های بازرسی ستاد نیز در قالب کمیته‌های متخصص و همکاری 14 ارگان، نظارت بر هتل‌ها را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی بیشتر از سایر هتل‌ها اشغال می‌شود، گفت: پیش‌بینی می‌شود در روزهای پایان تعطیلات نوروزی ضریب اشغال هتل‌های مشهد به 80 درصد برسد.

گفتنی است؛ شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های 2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chto.ir و سامانه پیامکی 30006110 ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/70002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول