اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه هتلداران همدان مطرح کرد

مشارکت مطلوب هتل‌های همدان در برنامه‌های فرهنگی نوروز

رئیس جامعه هتلداران همدان گفت: با هماهنگی و وحدت‌رویه‌ای که در بین مدیران 11 هتل فعال همدان وجود دارد مشارکت هتل‌ها در برنامه‌های فرهنگی نوروز 92 بسیار مشهود بود.

مشارکت مطلوب هتل‌های همدان در برنامه‌های فرهنگی نوروز

شهرام شیروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مدیران هتل‌های عضو جامعه هتلداران استان همدان امسال به صورت آماده و با هماهنگی‌های لازم باعث شدند تا شاهد مشارکت در برنامه‌های فرهنگی در کنار مسئولیت خطیر پذیرایی و خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با میراث فرهنگی همدان، طی برگزاری چندین جلسه هماهنگی بخشی از پذیرایی و کارهای فرهنگی و مناسبتی به جامعه هتلداران استان محول شد.

رئیس جامعه هتلداران همدان تصریح کرد: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با نوروز 92 جامعه هتلداران تصمیم گرفتند تا از میهمانان نوروزی پذیرایی کنند و در نخستین اقدام در روزهای ابتدای سال با چای و خرما در مبادی ورودی شهر و همچنین با ایجاد مکانی در محوطه بیرونی آرامگاه بوعلی سینا با چای و خرما به میزبانی هتل آرین، پذیرای مسافران شدند.

به گفته وی با هماهنگی‌های انجام شده و به مناسبت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) مقرر شد با پخت و تهیه آش نذری در محوطه آرامگاه بوعلی سینا از میهمانان و گردشگران پذیرایی شود که در این راستا سه هتل پارسیان و آزادی و هتل باباطاهر، بانی و عهده‌دار آش رشته نذری شدند که این غذای نذری در محلی که برای این موضوع تدارک دیده شده در آرامگاه بوعلی توزیع شد.

شیروانی در ادامه با بیان اینکه در روز 12 فروردین جامعه هتلداران همدان میزبان مسافران و مردم فهیم همدان بودند خاطرنشان کرد: در راستای گرامیداشت روز جمهوری اسلامی اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی توزیع شیرینی و شربت در دو نقطه آرمگاه بوعلی سینا و باباطاهر شد.

وی یادآور شد: در این ایستگاه‌ها به همت جامعه هتلداران استان و به میزبانی هتل بین‌المللی باباطاهر همدان از صبح 12 فروردین تا اذان مغرب از مسافرانی که برای بازدید این دو نقطه مراجعه کردند با شربت و شیرینی پذیرایی شدند و قدم کوچکی در بزرگداشت این روز مقدس برداشته شد.

رئیس جامعه هتلداران همدان با اشاره به حجم بالای سفر مسافران نوروزی به استان همدان اذعان کرد: بعد از سال‌ها در تعطیلات نوروزی امسال شاهد تکمیل ظرفیت همه هتل‌های فعال استان بودیم و این نشانگر رغبت گردشگران برای حضور در استان است.

در استان همدان 11 هتل درجه یک تا هتل چهار ستاره با ظرفیت یک هزار تختخواب به نام‌های یاس، مرمر، بوعلی، آزادی، باباطاهر و هتل آپارتمان خاتم در سطح شهر همدان، هتل نهاوند در شهرستان نهاوند، هتل سینا در شهر لالجین، هتل ملت در شهرستان فامنین و همچنین مهمانسرای گردشگری علیصدر در مجتمع غار علیصدر آماده پذیرایی از مسافران در تمام فصول سال هستند.

انتهای پیام/89020/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول