اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد خبر داد

اسکان رایگان بیش از 420 هزار نفر در پارک‌های سطح خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: طی 10 روز امسال، بیش از 420هزار نفر از مسافران نوروزی توسط ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرداری خرم‌آباد به صورت رایگان در سطح پارک‌های سطح شهر ساماندهی و اسکان داده شده‌اند.

اسکان رایگان بیش از 420 هزار نفر در پارک‌های سطح خرم‌آباد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هرمز نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: با تشکیل این ستاد و برپایی پنج کمپ اسکان مسافران در بوستان‌های بانوان، شریعتی، نسترن و کیو و همچنین محوطه سابق دانشگاه لرستان موسوم به باغ گلستان بیش از 15 هزار خانواده از هموطنان و مسافران نوروزی اسکان داده شده‌اند.

وی افزود: شهرداری خرم‌آباد با بسیج امکانات، نیروهای خود و خدمات شبانه‌روزی بیش از 120 نفر از پرسنل به طور دائم در سه شیفت کاری نسبت به ساماندهی مسافران نوروزی و تحویل چادرهای رایگان، پتو، بخاری‌های برقی و دیگر امکانات رفاهی اقدام می‌کند.

نصیری تصریح کرد: این ستاد موفق شده است، تاکنون حدود 91 هزار نفر را در چادرهای نصب شده در کمپ‌های پنج‌گانه به صورت شبانه اسکان داده و مجموعاً به بیش از 420 هزار نفر از مسافران نوروزی در سطح پارک‌ها سرویس رایگان ارائه دهد.

وی افزود: در ستادهای اسکان مسافران نوروزی شهرداری خرم‌آباد چادرهای شش و 12 نفره به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و به هریک از این چادرها یک لامپ، یک بخاری برقی و حداقل دو تخته پتو اختصاص می‌یابد.

شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد همچنین برنامه‌های فرهنگی خوبی نظیر برپایی جنگ‌های شادی و نمایشی در روزهای نخست سال و برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی در سطح پارک‌ها به مناسبت ایام فاطمیه را به شهروندان خرم‌آبادی و مهمانان نوروزی ارائه داده است.

انتهای پیام/2304/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول