اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

مسئولان از حوادث دوره قبل انتخابات مجلس در دماوند درس‏ بگیرند

امام جمعه دماوند بر لزوم درس‏گیری از حوادث دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان که به ابطال آرای همه صندوق‏های اخذ رأی منتهی شد، تأکید کرد.

مسئولان از حوادث دوره قبل انتخابات مجلس در دماوند درس‏ بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام‏ محمد علاءالدینی ظهر امروز در آیین دشمن‏شکن و عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم شهرستان دماوند در سال جاری، انتخابات میان ‏دوره‏ای مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: طبق اعلام مسئولان برگزاری انتخابات، از روز 17 فروردین ثبت‏نام افراد علاقه‏مند برای حضور در این عرصه خدمت‏گزاری آغاز می‏شود.

علاءالدینی اضافه کرد: خوشبختانه ساز و کارهای لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه مجلس شورای اسلامی در کنار دو رویداد مهم انتخاباتی دیگر یعنی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به لحاظ قانونی، اخلاقی و تجربه مشارکت بالای مردمی در شهرستان دماوند آماده است.

وقایع انتخابات مجلس برای مردم دماوند دردناک و تأسف‏آور بود

خطیب نماز جمعه دماوند افزود: از این رو، در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شده است، باید کسانی در این میدان حضور یابند که ظرفیت‏های حماسه‏گونه نهادینه ‏شده در وجود امت اسلامی ایران را درک کرده باشند.

وی ادامه داد: در این بین، مسئولیت‏های مهم و بسیاری متوجه نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنهاست و مردم اقدامات این گروه‏ها را شاخصی سرنوشت‏ساز تلقی می‏کنند.

علاءالدینی با اشاره به دوره قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دماوند گفت: در دوره گذشته بروز برخی اقدامات از سوی بعضی افراد که موجبات ابطال آرای انتخاباتی برای دومین بار را فراهم ساخت، امری دردناک و تأسف‏آور برای مردم دماوند بود.

خطیب نماز جمعه دماوند افزود: باید از آن حادثه درس گرفت و با رعایت اصول قانونی و اخلاقی و پرهیز از اقدامات منفعت‏طلبانه، از این صحنه سرفراز خارج شد.

کسانی وارد انتخابات شوند که تجلی‏بخش حماسه سیاسی باشند

امام جمعه دماوند ادامه داد: اگر گزارش‏های واصله از گوشه و کنار انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی در شهرستان دماوند مبنی بر توزیع پول از سوی عده‏ای منفعت‏طلب حقیقت داشته باشد، نباید از چنین افرادی انتظار خدمتی صادقانه داشت؛ از این رو، باید کسانی در این میدان حساس حاضر شوند که تجلی‏بخش حماسه سیاسی باشند.

علاءالدینی اضافه کرد: به طور قطع، اجرای دقیق قانون از سوی مجریان، ناظران، کاندیداها و هواداران آنها می‏تواند بسترساز تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در سال جاری باشد.

خطیب نماز جمعه دماوند همچنین از دست‏اندرکاران ستاد نوروزی دماوند به سبب خدمات‏رسانی شایسته به اهالی این شهرستان و سایر هم‏وطنان و میهمانان این خطه قدردانی کرد.

وی ادامه داد: در این بین، زحمت‏کشان زیادی در نهادهای مختلف مانند ستاد اسکان، نیروی انتظامی، پلیس راه، راهداری‏، هلال احمر، نیروهای امدادی فعال در مراکز اورژانس و ... از حضور در کنار خانواده‏های خود در ایام نوروز به دور ماندند تا ایامی به یاد ماندنی برای هم‏وطنانشان رقم بخورد.

انتهای پیام/2568/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول