اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

سلامتی از مهم‌ترین نعمت‌های خداوند است

امام جمعه سلماس گفت: سلامتی و بهداشت روح و روان از مهم‌ترین نعمت‌های خداوند هستند.

سلامتی از مهم‌ترین نعمت‌های خداوند است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت، اظهار داشت: هفته سلامت امسال با شعار «فشار خون را جدی بگیریم» برگزار می‌شود که همگان به ویژه متولیان بهداشت و درمان باید به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند.

موسوی از سلامت و بهداشت به عنوان مهم‌ترین نعمات الهی یاد کرد و اضافه کرد: تأمین بهداشت موجب اصلاح جامعه می‌شود.

وی گفت: برتری نظام سلامت و بهداشت در اسلام از چند جهت از جمله جامعیت، سازگاری آن با فطرت انسان و بدون عوارض بودن آن است.

وی تصریح کرد: سلامت، کامل‌کننده زندگی، نشانه کمال عقل و راحتی انسان است و به همین دلیل نیز دین اسلام به امر سلامت و بهداشت در کنار یکدیگر توجه ویژه نشان داده و بارها بر آن تاکید کرده است.

موسوی خاطرنشان کرد: امروز با تلاش و کوشش دست‌اندرکاران امر بهداشت، ایران اسلامی در زمینه بهداشت جزو ممتازها و برترین‌های دنیا به شمار می‌رود.

امام جمعه سلماس با اشاره به ایام حزن و اندوه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ابراز داشت: کسانی که حضرت فاطمه زهرا (س) را خوب بشناسند به طور قطع علاوه بر اینکه از نظر اخلاقی و اعتقادی رشد پیدا می‌کنند برای پرورش و تعالی معنوی دیگران نیز اهتمام می‌کنند بنابراین لازم است روحانیان، رسانه‌های جمعی و اساتید دانشگاهی به الگوسازی در این زمینه دست بزنند.

انتهای پیام/61012/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول