اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره رفاه و سلامت شهرداری قم خبر داد

شرکت 1100 نفر در برنامه قم‌گردی از ابتدای نوروز

مدیر اداره رفاه و سلامت شهرداری قم از شرکت یک هزار و 100 نفر از زائران و مسافران نوروزی در طرح قم‌گردی شهرداری خبر داد.

شرکت 1100 نفر در برنامه قم‌گردی از ابتدای نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم سیدعبدالله میرابراهیمی اظهار داشت: طرح ویژه گردشگری شهرداری قم با محوریت بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی شهر از اول فروردین‌ماه آغاز شد.

وی با اشاره به استقبال گسترده زائران از تور ویژه گردشگری قم بیان کرد: روزانه 100 نفر از زائران و مسافران که از طریق ستادهای اسکان یا پایگاه‌های راهنمای زائران ثبت‌نام کرده بودند، در این طرح شرکت کردند.

مدیر اداره رفاه و سلامت شهرداری قم با اشاره به آمار ارائه شده از سامانه 137 گفت: روزانه 25 نفر از شهروندان با این سامانه تماس گرفته و در مورد طرح قم‌گردی سئوال می‌کنند.

میرابراهیمی با اشاره به برنامه امور اداری و منابع انسانی شهرداری قم ابراز داشت: پرسنل شهرداری به همراه خانواده در روز طبیعت به روستای «وشنوه» سفر کرده و از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در دل طبیعت بهره خواهند برد.

مدیر اداره رفاه و سلامت شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ این طرح برای ادارات و دستگاه‌ها بعد از تعطیلات نوروزی تصریح کرد: روزهای 15 و 16 فروردین که پایان طرح نوروزی شهرداری قم خواهد بود، دانشجویان دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان برای بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول