اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل خبر داد

پخش 321 ساعت برنامه نوروزی از شبکه سبلان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل از پخش 321 ساعت برنامه رادیویی، تلویزیونی و خبری از طریق شبکه محلی سبلان اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

پخش 321 ساعت برنامه نوروزی از شبکه سبلان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله مددی عصر امروز در نشست با جمعی از برنامه‌سازان صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: در کنار تدارک برنامه‌های مختلف شبکه‌های صدا و سیما و همچنین دستگاه‌های مختلف ما نیز در ایام نوروز همراه هموطنان بودیم به طوریکه توانستیم با برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی بخشی از ساعات مخاطبان را پر کنیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه همکاران بخش سیما با پخش 105 ساعت برنامه متنوع اعم از سریال، فیلم‌های سینمایی، مستند و انیمیشن سعی کردند در خدمت هموطنان باشند و بیش از 500 ساعت برنامه تلویزیونی به صورت معمول به معرض نمایش گذاشته شود.

مددی خاطر نشان کرد: در بخش صدا 45 ساعت برنامه‌های متنوع نمایشی، مستند و موسیقی پخش شد و 96 ساعت برنامه رادیویی هفتگی نیز به صورت معمول از شبکه رادیویی سبلان پخش شده و به اطلاع مخاطبان رسید.

این مسئول اضافه کرد:‌ ما در دو بخش خبری تلویزیونی 671 دقیقه اخبار و رویدادهای استان را به همراه کشور و جهان به اطلاع هموطنان رساندیم که در این بخش‌های خبری 880 خبر اطلاع‌رسانی شد.

وی بیان کرد: در بخش اخبار رادیویی نیز 540 دقیقه خبرهای متنوع، گزارش و مصاحبه و گفت‌وگوی زنده رادیویی به اطلاع مردم رسید و سعی کردیم در این ایام از نقاط گردشگری و پرجاذبه استان گزارش‌هایی را تهیه کرده و به صورت زنده و یا تولیدی به اطلاع مخاطبان برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل یکی از عمده مسئولیت‌های صدا و سیما را در نوروز امسال با توجه به تنوع برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی جلب نظر مخاطبان و تلاش برای تنوع‌بخشی به برنامه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: ما هم در صدا و هم سیما سعی کردیم امسال نوآوری‌ها را در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم برنامه‌های متنوع با شاخصه‌های ارزشی و دارای جایگاه اصیل را به اطلاع عموم مردم برسانیم.

مددی گفت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی صدا و سیما تلاش می‌کند در رویداد عظیم انتخابات با توجه به سیاست سازمان برنامه‌هایی را با محوریت آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی و جلب مشارکت مردم برای حضور در انتخابات تهیه و پخش کند تا در یک فرآیند رو به جلو بتوان بخش عظیمی از توانمندی‌ها را به نمایش گذاشت.

وی در ادامه سخنان خود افزود: ما در کنار تولید و پخش سریال‌ها برنامه‌های مستند و پویانمایی امسال مصمم هستیم با بهره‌گیری از توان هنرمندان استان فیلم‌های سینمایی و برخی تولیدات فاخر را نیز به سرانجام رسانیم تا قابلیت مرکز بیش از هر زمان دیگر مشخص و معلوم شود.

انتهای پیام/62001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول