اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

بازدید یک میلیون مهمان نوروزی از کنگان

فرماندار کنگان از بازدید یک میلیون مهمان نوروزی از کنگان خبر داد.

بازدید یک میلیون مهمان نوروزی از کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمانان نوروزی از ابتدای تعطیلات تاکنون از مناطق مختلف شهرستان کنگان بازدید کرده و با جاذبه‌های متنوع و زیبای گردشگری کنگان آشنا شدند.

وی افزود: تعداد مهمانان نوروزی و همچنین ماندگاری گردشگران نسبت به نوروز گذشته رشد محسوسی داشت و مهم‌ترین مسئله نیز میزان بالای رضایت‌مندی مهمانان از امکانات شهرستان و مهمان‌نوازی مردم و مسئولان بود.

فرماندار کنگان از بازدید یک میلیون مهمان نوروزی از کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس آمار موجود از ابتدای تعطیلات تا ظهر امروز بالغ بر یک میلیون مهمان نوروزی و گردشگر داخلی و خارجی از شهرستان کنگان بازدید کردند.

تبرکی تصریح کرد: ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان از ابتدای تعطیلات نظارت و کنترل بسیار خوبی بر شهرستان داشت و این امر موجبات ایجاد نظم و انضباط بسیار خوبی در بین مهمانان شد.

وی اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت‌های خوب شهرداری‌های پنج‌گانه به ویژه شهر کنگان، حضور میهمانان طی نوروز 92 در شهرستان نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

فرماندار کنگان یادآور شد: بر اساس آمار و ارقام موجود، حجم مسافران نوروزی در سیزده روز ابتدایی سال 92 بیش از پنج برابر جمعیت شهرستان بوده است.

تبرکی اذعان داشت: همکاری بسیار نزدیک نیروی انتظامی در تامین امنیت، سپاه پاسداران، حضور فعال مرکز بهداشت و درمان و هلال احمر از دیگر عواملی بود که طی نوروز 92 باعث رشد بالای حضور مسافران در شهرستان شد که جا دارد از همه این عزیزان قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: کنگان دارای جذابیت‌های بالای گردشگری و توریستی است و باید استفاده بیشتری از این ظرفیت‌ها ببریم.

انتهای پیام/2451/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول