اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

مدیران صادقانه به مردم خدمت کنند

فرماندار اسدآباد گفت: انجام مسئولیت و وظایف برای رؤسای ادارات تمام وقت و شبانه‌روزی است که می‌طلبد صادقانه به مردم خدمت کنند.

مدیران صادقانه به مردم خدمت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبد‌کوند عصر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد با بیان اینکه انجام وظایف و مسئولیت برای روسای ادارات به صورت تمام‌وقت و شبانه‌روزی است، اظهار داشت: مدیران باید آمادگی کامل در ساعات مختلف شبانه‌روز برای انجام وظایف خود را داشته باشند چراکه قبول مسئولیت رسالتی خطیر بر دوش آنان است.

وی با تأکید بر اینکه مردم در امور مملکت خط قرمز ما هستند، تأکید کرد: کسی که در چارچوب قانون خدمت خود را به مردم به خوبی انجام ندهد باید پاسخگو باشد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به نامگذاری امسال با نام «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی » از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: سال حماسه سیاسی و اقتصادی تنها یک واژه حماسی نیست بلکه این نام با دوراندیشی و تیزبینی رهبر انقلاب نامگذاری شده است.

وی مطالعه و شناخت را مستلزم توفیق مدیران خواند و افزود: باید مسئولان با مطالعه و شناخت بیشتر نسبت به مسائل و مشکلات جامعه اقدام کنند.

عبد‌کوند از افزایش 40 درصدی مسافران در ایام تعطیلات نوروزی و بازدید آنان از اماکن گردشگری خبر داد و از تلاش و زحمات ادارات آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی و گردشگری و اداره غله قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه  امسال، گفت: با توجه به برگزاری انتخابات به صورت مستقل در بخش مرکزی و پیرسلمان می‌طلبد بخشداران با همکاری دیگر مسئولان ادارات برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری انتخابات سالم را انجام دهند.

مدیر تبلیغات اسلامی اسدآباد هم با اشاره به روایاتی از حضرت محمد باقر(ع) مبنی بر استوار بودن اسلام بر پنج پایه نماز، زکات، حج، روزه و امامت و ولایت، اظهار داشت: باید با پیروی از مقام ولایت و رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب تحکیم بنیان انقلاب و نظام شویم.

همچنین حجت‌الاسلام موسی محبی در پایان خدمت صادقانه به مردم را به مسئولان گوشزد و خواستار رفع مشکلات مردم در شهرستان اسدآباد شد.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول