اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته 31 از لیگ برتر

آلومینیوم مصمم به کسب سه امتیاز نبرد "جنوبی شمالی"

آلومینیوم هرمزگان در حالی آخر هفته در بندرعباس میزبان تیم شمالی و پرقدمت ملوان است که رقیب اصفهانی این تیم هرمزگانی در پایین جدول منتظر لغزش آن و کسب سهمیه پلی‌آف برای بقا در لیگ برتر است.

آلومینیوم مصمم به کسب سه امتیاز نبرد "جنوبی شمالی"

به گزارش فارس از بندرعباس، آلومینیوم هرمزگان که در هفته‌های گذشته از لیگ برتر با تعویض مربی خود، گام در راه ادامه لیگ گذاشته است، در این هفته‌ها از شرایطی حساسی برخوردار شده است.

این در حالی است که این تیم هرمزگانی، از 30 بازی خود 28 امتیاز کسب و در رده پانزدهم جدول 18 تیمی قرار دارد که گفته می‌شود باید چهار و نیم تیم از این لیگ به لیگ آزادگان سقوط، تا از این طریق با جایگزینی دو و نیم تیم از لیگ آزادگان، لیگ برتر آینده با 16 تیم دنبال شود.

هر چند که طی روزهای گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر 18 تیم ماندن لیگ برتر، در سال آینده از طرف برخی از مقامات دست‌اندرکار به گوش می‌رسد، اما تیم‌های فلزی هرمزگان و اصفهان همچنان برای کسب مقام چهاردهم جدول دوش به دوش یکدیگر در حرکتند.

عملکرد بازیکنان ذوب آهن که اکنون با دو امتیاز بیشتر از آلومینیوم در یک رده بالای سر این تیم هرمزگانی قرار دارد، نیز پس از بازی با پرسپولیس در لیگ حذفی و اعتماد به نفسی که بازیکنان این تیم گرفته‌اند روز به روز بهبود یافته است، اما این تیم اصفهانی در دو بازی آتی خود باید به مصاف تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیسی برود که این روز با سرمربی‌گری دایی و گل‌محمدی به نوعی در روند مناسبی قرار دارند.

از طرفی آلومینیوم نیز جمعه هفته جاری در ورزشگاه خانگی خود به میزبان ملوان و در هفته سی و دوم نیز باید به مصاف گهر درودی برود که این روزها بودن سایه مایلی کهن بر سر این تیم در هاله‌ای از ابهام مانده‌ است و از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

به این دلایل بسیاری از فوتبال‌دوستان هرمزگانی چشم‌ها را به تجربه بالای مظلومی در فوتبال ایران دوخته‌اند تا با برد تیم‌های ملوان و گهر یکبار دیگر آرامش را به اردوی زردپوشان و به نوعی جامعه فوتبال هرمزگان برای بقا در لیگ برتر بازگرداند.

از اردوی آلومینیوم نیز طی این روزها خبرهای خوبی به گوش می‌رسد به نحوی که طی آخرین اخبار، این تیم برای بازی با ملوان هیچ بازیکن مصدومی نداشته و تنها ابراهیم ابرقویی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

از طرفی دیگر نیز طبق روال معمول گویا بازیکنان این تیم عزم خود را برای کسب سه امتیاز آوردگاه "جنوبی شمالی" لیگ برتر جزم کرده‌اند. 

ناصحی: برای جبران شکست دور رفت به میدان می‌رویم

محمدرضا ناصحی بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان که چندین گل را برای تیمش به ثمر رسانده‌ است در همین راستا گفته است: خوشبختانه تیم در تعطیلات مسابقات لیگ برتر از لحاظ فنی تقویت شده و بازیکنان در حال حاضر در شرایط روحی و روانی مناسبی قرار دارند و به طور حتم در چهار دیدار باقیمانده چهره متفاوتی از آلومینیوم هرمزگان خواهید دید.

وی افزود: برای بازیکنان و کادر فنی چهار دیدار باقیمانده حکم فینال دارد. امیدوارم بازی خوبی را برابر ملوان بندرانزلی انجام دهیم و می‌دانیم که فوتبال خوبی از آب در خواهد آمد. ملوان تیم پر مهره و قابل احترامی است، ولی امیدوارم که این بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

این بازیکن ادامه داد: بازیکنان آلومینیوم انگیزه‌های بالایی در مقابل این تیم پرطرفدار دارند. تمام تلاشمان را برای گرفتن هر سه امتیاز این بازی می‌کنیم و مطمئنم هیچ بازیکنی برای گرفتن امتیاز در این دیدار از تلاش خود کوتاهی نخواهد کرد.

ناصحی در پایان گفت: امید است با حضور یکدست تماشاچیان در استادیوم و تشویق آلومینیوم هرمزگان، بتوانیم از ظرفیت میزبانی نیز نهایت بهره را بگیریم و با شکست ملوان چهار دیدار پیشرو را با قدرت آغاز کرده و برای بقا در لیگ برتر بجنگیم و از تمامی هواداران که در طول دیدارهای گذشته حمایت خود را از تیم آلومینیوم دریغ نکردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

عسگری: مصمم به گرفتن سه امتیاز برابر ملوان هستیم

 وحید عسگری مدافع تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان نیز با بیان اینکه برای گرفتن سه امتیاز برابر ملوان به میدان می‌رویم، افزود: بازی با تیم ملوان بسیار دشوار است اما تنها هدف بازیکنان و کادر فنی آلومینیوم کسب سه امتیاز است که تمامی تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار خواهیم بست.

وی با بیان اینکه تیم آلومینیوم نسبت به هفته‌های گذشته هماهنگ‌تر و شکل تیمی منسجم‌تری به خود گرفته است، اظهار داشت: در بازی برابر ملوان مصمم به گرفتن سه امتیاز هستیم و این هدف با حمایت هواداران دور از دسترس نیست.

این مدافع با اشاره به اینکه در طول هفته گذشته کادر فنی به خوبی بر روی نقاط ضعف و قوت تیم ملوان کار کرده است، تصریح کرد: از تیم ملوان شناخت خوبی داریم و این تیم به علت نتایج نامناسب هفته‌های گذشته خود، برای پیروزی پا به میدان می‌گذارد و همین موضوع می‌تواند بر جذابیت‌های این دیدار بیافزاید.

عسگری در پایان گفت: امیدوارم روز جمعه (16 فروردین) شاهد حضور پرشور هواداران زردپوش بوده تا با شکست ملوان یک عیدی مناسب به هواداران داده باشیم و به سه بازی آینده امیدوارانه بنگریم.

بازی دو تیم آلومینیوم و ملوان روز جمعه شانزدهم فروردین راس ساعت 17 در ورزشگاه 25 هزار نفری خلیج فارس بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/88001/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول