اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌پنالتی صبا بر خلاف جریان بازی

مظلومی: کاش صبا 10 نفره نشده بود/‌به وضعیت مرگ و زندگی رسیدیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: شکست در دیداری که آن را برده بودیم واقعا سخت است و حالا شرایط ما در جدول رده‌بندی به نوعی وضعیت مرگ و زندگی است و امیدوارم در هفته‌های باقی مانده از خطر سقوط نجات پیدا کنیم.

مظلومی: کاش صبا 10 نفره نشده بود/‌به وضعیت مرگ و زندگی رسیدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پرویز مظلومی عصر امروز بعد از پایان بازی تیمش با صبای قم در چارچوب دیدارهای هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که به شکست این تیم انجامید، در نشست خبری پایان بازی تصریح کرد: پیروزی در این دیدار را به صبا تبریک می‌گویم چون صبا بدون استرس بازی می‌کرد و فشاری که بر روی بازیکنان ما بود را نداشت.

پنالتی صبا بر خلاف جریان بازی

وی ادامه داد: نیمه اول تیم ما نسبت به صبا برتر بود و در چندین موقعیت می‌توانستیم به گل برسیم اما در نیمه دوم صحنه پنالتی به سود صبای قم برخلاف جریان بازی و در لحظه‌ای گرفته شد که ما در حالت حمله بودیم و متأسفانه مدافعان ما مرتکب اشتباه شدند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان افزود: پنالتی تیم صبا تمرکز ما را به هم زد ولی با این حال خیلی زود به جریان بازی برگشتیم و این بار ما صاحب ضربه پنالتی شدیم که متأسفانه محمود تیغ نورد آن را از دست داد در حالی که اگر ما گل دوم را می‌زدیم، شرایط کاملا به سود ما می‌شد.

وی تصریح کرد: اگر پنالتی ما گل می‌شد، قطعا صبا به حالت حمله می‌آمد و ما می‌توانستیم از ضد حملات به خوبی استفاده کنیم چیزی که برای آن برنامه داشتیم، اما شرایط ادامه مسابقه برای ما خوب پیش نرفت چون باز هم روی صحنه‌ای گل خوردیم که به نظر من حرکت اولیه آن توسط بازیکن شماره هفت صبا خطا بود.

سازنده گل دوم صبا روی مدافع ما مرتکب خطا شد

مظلومی تصریح کرد: من روی آن صحنه به داوری اعتراض نکردم اما مشخص بود که بازیکن صبا با خطا توپ را از مدافع ما عبور داد، ضمن اینکه بعد از گل دوم تیم صبا، 10 نفره و سپس 9 نفره شدن این تیم باز هم به ضرر ما بود چون صبا کاملا به لاک دفاعی رفت.

وی بیان داشت: کاش صبای قم 9 نفره نمی‌شد چون وقتی آنها 11 نفره بودند ما بهتر بازی می‌کردیم اما وقتی این اتفاق افتاد آنها کاملا به فکر دفاع کردن بودند و بازیکنان ما نیز در عطش گل بارها موقعیت‌ها را به سبب اضطرابی که داشتند به سادگی به هدر دادند.

سقوط یک پله‌ای آلومینیوم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان کار تیمش در چهار هفته باقی مانده از دیدارهای فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را بسیار سخت و حساس دانست و تصریح کرد: ما با ملوان، گهر، تراکتورسازی و سپاهان بازی داریم و طبیعی است که وضعیت ما چیزی شبیه به مرگ و زندگی است.

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با قبول دوازدهمین شکست خود در رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با همان 28 امتیاز اندوخته قبلی خود یک پله در جدول رده‌بندی نزول کرد و به مکان پانزدهم رفت در حالی که تیم فوتبال صبای قم با کسب نهمین پیروزی این فصل خود 40 امتیازی شد و با دو پله صعود از رده یازدهم به مکان نهم نقل مکان کرد.

انتهای پیام/78002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول