اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار صبا و آلومینیوم در قم

نهمین پیروزی صمد در آستانه سال جدید / خاطره حجازی در قم زنده شد

خبرگزاری فارس:‌ زنده شدن یاد و خاطره ناصر حجازی در ورزشگاه یادگار امام، نشان دادن پنج کارت زرد و دو کارت قرمز توسط داور به بازیکنان دو تیم و ... مهمترین حاشیه‌های دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و آلومینیوم هرمزگان بود.

نهمین پیروزی صمد در آستانه سال جدید / خاطره حجازی در قم زنده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم تا قبل از مصاف خانگی هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب هشت پیروزی شده بود که از این تعداد پنج پیروزی در میهمانی حریفان و سه پیروزی در خانه رقم خورده است.

برتری دو بر یک در دیدار خانگی هفته سیزدهم از دور برگشت لیگ دوازدهم موجب شد تا شاگردان صمد مرفاوی به نهمین پیروزی خود دست یافته و آخرین بازی رسمی خود در سال 1391 را با پیروزی و دو پله صعود در جدول رده‌بندی به پایان برسانند.

زنده شدن یاد و خاطره ناصر حجازی در ورزشگاه یادگار امام

یکی از مهمترین اتفاقات رخ داده در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و آلومینیوم هرمزگان فریاد اندک تماشاگران طرفدار تیم فوتبال آلومینیوم در تکریم زنده یاد ناصر حجازی سنگربان مطرح تاریخ فوتبال کشورمان و پدر آتیلا حجازی مربی تیم آلومینیوم هرمزگان بود.

در لحظه‌ای که آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی وارد زمین مسابقه شد تا تیمش را در دقایق پیش از آغاز بازی تمرین بدهد، تماشاگران هرمزگانی که تعداد آنها بسیار کم بود با فریادهای مکرر یاد و خاطره حجازی را در ورزشگاه یادگار امام قم زنده کردند.

پنج کارت زرد و دو کارت قرمز

رضا کرمانشاهی داور مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و آلومینیوم هرمزگان در این دیدار یک نیمه هرگز از کارت‌های رنگی خود استفاده نکرد اما در نیمه دوم بارها بازیکنان دو تیم صبا و آلومینیوم را با کارت‌های رنگی جریمه کرد.

داور بازی در نیمه دوم این دیدار ابراهیم ابوقویی، محمود تیغ نورد و مسعود رزم‌پوش از تیم آلومینیوم هرمزگان را با کارت زرد جریمه کرد در حالی که در تیم صبای قم به سهراب بختیاری‌زاده و مهدی مومنی کارت زرد نشان داد که مومنی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد، ضمن اینکه سعید لطفی نیز در دقیقه 64 از داور بازی کارت قرمز مستقیم گرفت و یکی از دو اخراجی صبا بود.

ناراحتی نوری از کادر فنی صبا در صحنه پنالتی

میلاد نوری به خاطر اینکه کادر فنی تیم صبای قم به وی اجازه زدن ضربه پنالتی را ندادند از دست آنها به شدت عصبانی شد و بعد از تعویض به سمت نیمکت نرفت و به سرعت زمین مسابقه را به سوی رختکن تیم فوتبال صبای قم ترک کرد.

نوری در صحنه پنالتی تیم صبای قم در دقیقه 62 توپ در دست به سمت نقطه پنالتی رفت اما کادر فنی صبا به اکبر صادقی اشاره کردند که او باید این ضربه را بزند و توپ را از نوری گرفتند که این اتفاق به شدت موجب ناراحتی نوری شد و حتی مرفاوی به خاطر عکس‌العمل نوری قصد داشت این بازیکن را تعویض کند که تصمیمش را در دقایق پایانی بازی اعمال کرد.

صبا از منطقه خطر جدا شد

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با قبول شکست در دیدار خارج از خانه برابر تیم فوتبال صبای قم به جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ملحق شد.

شاگردان پرویز مظلومی در پانزدهمین بازی خارج از خانه این فصل به دوازدهمین باخت خود تن دادند تا با این نتیجه در همان امتیاز 28 باقی مانده و رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی را نیز از دست داده و با توجه به پیروزی ذوب آهن اصفهان در مقابل تیم پیکان تهران به مکان پانزدهم جدول رفت و به جمع تیم‌هایی که مستقیما به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند، پیوست.

این در حالی است که شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم با کسب این پیروزی 40 امتیازی شده و فاصله خود را با تیم‌های پایین‌تر افزایش دادند و از رده یازدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر به مکان نهم صعود کردند.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول