اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال صبا:

آلومینیوم را شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس: هافبک گلزن تیم فوتبال صبای قم گفت: کسب نهمین پیروزی این فصل مهم‌ترین انگیزه‌ای است که ما را با تمام توان آماده رویارویی با آلومینیوم هرمزگان در هفته سی‌ام لیگ برتر کرده است.

آلومینیوم را شکست می‌دهیم

اکبر صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تیمی که شش هفته موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود نشده در این دیدار تشنه پیروزی است و صد درصد بهترین بازی خود را برای عبور از سد تیم آلومینیوم هرمزگان به نمایش می‌گذاریم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بازی تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان در هفته سیزدهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اضافه کرد: بازیکنان ما برای شکست این تیم در این دیدار خانگی هماهنگ و آماده هستند.

هافبک طراح تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: با توجه به اینکه در دیدار رفت در ورزشگاه تختی بندر عباس موفق به شکست تیم آلومینیوم هرمزگان شدیم در این دیدار نیز تلاش می‌کنیم با دست پر از زمین بازی خارج شویم.

وی شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم صبای قم را برای این بازی خانگی مطلوب توصیف کرد و یادآور شد: در آستانه این بازی، تمرینات خود را با شادابی خاصی پیگیری کرده‌ایم و برای این دیدار و چهار بازی باقی مانده از این فصل آماده رویارویی با حریفان هستیم.

صادقی تصریح کرد: اگر بازی خوب و منطقی را در دستور کار خود قرار دهیم و با جنگندگی دیدارهای قبل به مصاف آلومینیوم هرمزگان برویم، مطمئنا می‌توانیم پیروزی در این دیدار را از آن خود کنیم و با کسب سه امتیاز خیالمان از بابت جایگاه تیم در جدول راحت شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در بازی‌های قبلی فرصت‌های گلزنی فراوانی را مقابل دروازه حریفان از دست داده‌ایم، اگر بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشند می‌توانیم در ادامه لیگ پیروزی در پنج بازی باقی مانده را از آن خود کنیم.

صادقی که در این فصل تنها یک بار موفق به گلزنی به تیم پرسپولیس تهران شده است تاکید کرد: ما همچون فصل گذشته می‌توانستیم یکی از تیم‌های مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشیم اما متاسفانه فرصت‌ها و امتیازات زیادی را برای دستیابی به این مهم از دست دادیم.

روز دوم دیدارهای هفته سی‌ام مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز یکشنبه بیست و هفتم اسفند ماه به انجام می‌رسد و طی آن تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی پذیرای تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان خواهد بود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول