اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم امید صبای قم:

مقابل ملوان شکست دور رفت را تلافی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: شکست دور رفت برابر ملوان بندر انزلی را تلافی می‌کنیم تا از شرایط نامناسبی که الان در جدول رده‌بندی داریم خارج شویم.

مقابل ملوان شکست دور رفت را تلافی می‌کنیم

هادی رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تمرینات آماده‌سازی این تیم در مجموعه ورزشی تختی قم برای دیدار حساس روز پنجشنبه با ملوان بندر انزلی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امید کشور تصریح کرد: شرایط موجود تیم امید صبای قم برای این بازی مطلوب است و امیدوارم در دیداری که از موقعیت‌های گلزنی خوب بهره می‌بریم، پیروز میدان باشیم.

وی با ابراز تأسف از هدر رفتن موقعیت‌های متعدد این تیم در دیدار هفته گذشته برابر برق شیراز که منجر به شکست صبای قم در این بازی خارج از خانه شد ابراز کرد: در بازی مقابل برق واقعا حق ما شکست نبود و باید حتی میزبان را شکست می‌دادیم زیرا فرصت‌های متعددی برای گلزنی داشتیم و در یک فرصت که آنها به دروازه ما نزدیک شدند به راحتی اجازه گلزنی دادیم.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم در ادامه دیدار این هفته با ملوان بندر انزلی را برای شاگردانش در تیم امید صبای قم بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: ما در بازی رفت در شرایطی به ملوان باختیم که از نظر روحی در وضعیت خوبی نبودیم، آغاز فصل بود و خوب کار نمی‌کردیم اما این هفته بسیار خوب و قدرتمند برابر حریف حاضر می‌شویم.

وی با بیان اینکه هدفمان در این بازی کسب هر سه امتیاز دیدار خانگی مقابل ملوان بندر انزلی است، تصریح کرد: بازی این هفته مقابل ملوان بندر انزلی با توجه به موقعیت متزلزل در جدول رده‌‌بندی، برای ما بسیار تعیین‌کننده است و امیدواریم با پیروزی این دیدار را به پایان برسانیم.

رنجبر که در این فصل برای دومین بار تیمش در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور یافته است افزود: بازیکنان در دیدار هفته گذشته برابر تیم برق شیراز بسیار خوب بازی کردند و توانایی خود را به خوبی نشان دادند.

وی تصریح کرد: ما به این دیدار حساس خانگی از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امید به دید یک مسابقه بسیار مهم نگاه می‌کنیم و به همین دلیل می‌خواهیم در تلاش برای کسب دومین پیروزی در این فصل، هر سه امتیاز بازی را در خانه نگه داریم.

تیم فوتبال امید صبای قم از 13 بازی قبل خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور یک پیروزی، هشت تساوی و چهار باخت در کارنامه دارد و هم‌اکنون با 11 امتیاز در بین تیم‌های انتهای جدول قرار دارد در حالی که ملوان صدرنشین لیگ برتر امید فوتبال کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول