اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور

ملوان انزلی میزبان راه‌آهن می‌شود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال میزبان تیم فوتبال راه‌آهن شهر ری همسایه جدولی خود در این لیگ می‌شود.

ملوان انزلی میزبان راه‌آهن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس  از انزلی، در یکی از دیدارهای هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت 16 عصر فردا جمعه 25 اسفند جاری در ورزشگاه تختی انزلی میزبان تیم فوتبال راه‌آهن شهر ری می‌شود.

ملوانان در این دیدار در حالی مقابل راه‌آهن قرار می‌گیرند که با حکم کمیته انضباطی از همراهی سرمربی خود محروم هستند و بدون احمدزاده به مصاف شاگردان علی دایی می‌روند.

تکرار برد دور رفت و کسب سه امتیاز در مقابل راه‌آهن تا حدودی می‌تواند بر نتایج نه چندان مطلوب نیم فصل دوم ملوانان که در دور برگشت لیگ برتر تنها یک پیروزی کسب کرده‌ و نتوانسته‌اند رضایت هواداران خود را جلب کنند، سرپوش بگذارد.

راه‌آهن نیز که در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال همسایه ملوان است به هیچ عنوان حریف آسانی نخواهد بود و به‌ویژه اینکه آنها پس از برد مقابل پرسپولیس در هفته گذشته از روحیه خوبی نیز برخوردارند و انگیزه بالایی برای جبران شکست دور رفت خود دارند.

ملوانان برای این بازی بازیکن محرومی ندارند اما علیرضا رمضانی به دلیل مصدومیت غایب این تیم است و در مقابل نیز بهشاد یاورزاده بازیکن محروم راه‌آهن در برابر تیم ملوان است.

شاگردان محمد احمدزاده اکنون با کسب 38 امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر ایستاده‌اند و راه‌آهن نیز با هدایت علی دایی و کسب 42 امتیاز در مکان هشتم و در همسایگی ملوان در جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش فارس، دیدار رفت این دو تیم در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در تهران با برتری یک بر صفر ملوان به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/84002/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول