اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرفاوی پس از پیروزی بر آلومینیوم هرمزگان:

پیروزی بر آلومینیوم عیدی به مردم قم بود / صبا به فکر رسیدن به رتبه‌های بالای جدول است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم پیروزی تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان را عیدی صبایی‌ها به مردم قم در آستانه سال جدید دانست.

پیروزی بر آلومینیوم عیدی به مردم قم بود / صبا به فکر رسیدن به رتبه‌های بالای جدول است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالصمد مرفاوی عصر امروز بعد از پایان پانزدهمین بازی خانگی تیمش در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مقابل آلومینیوم هرمزگان در هفته سی ام لیگ برتر در نشست خبری تصریح کرد: ما در 10 دقیقه اول تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم حداقل دو بار به گل برسیم که متأسفانه اینگونه نشد.

وی بیان داشت: با این حال من هنوز نمی‌دانم که چرا بعد از آن لحظات که خوب بازی می‌کردیم، کنترل مسابقه را از دست داده و مورد تاثیر تیم آلومینیوم قرار گرفتیم در حالی که مطمئنا بعد از این بازی این موضوع را بررسی می‌کنم تا ببینم چه اتفاقی افتاد که ما در 35 دقیقه ادامه نیمه اول خوب نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: با این حال در نیمه دوم جریان بازی به سود تیم ما تغییر کرد و ما در زمین مسابقه سعی کردیم حفظ توپ کنیم و با استفاده از بازیکنان سرعتی خود در عمق دفاع تیم حریف نفوذ کنیم که خوشبختانه اینگونه هم شد.

اخراج دو بازیکن کلیدی

وی عنوان داشت: مشکل بزرگ تیم ما در نیمه دوم اخراج دو بازیکن کلیدی تیم بود و متأسفانه این اتفاق سبب شد حسابی دست تیم ما بسته شود، با این حال از تمام بازیکنان تیم صبا ممنونم که در این دیدار جانانه بازی کردند و در کار دفاع کم نظیر بودند.

مرفاوی ابراز کرد: بعد از گل دوم که 9 نفره شدیم شرایط واقعا برای ما سخت شد و تیم آلومینیوم نیز کاملا فشار می‌آورد، به همین خاطر به بازیکنان دستور دفاع دادیم و حتی مجید حیدری را نیز به خط دفاع اضافه کردیم تا جلوی نفوذهای حریف گرفته شود.

هرگز به فرار از خطر سقوط فکر نمی‌کردیم

وی ابراز داشت: ما حتی در هفته‌هایی که امتیاز از دست می‌دادیم هرگز به اینکه برای فرار از خطر سقوط تلاش کنیم فکر نمی‌کردیم، چون ما تیم بزرگی هستیم و در چهار هفته باقی مانده از بازی‌های لیگ برتر نیز صد در صد به دنبال کسب پیروزی در مقابل رقبا و رسیدن به رتبه‌های بالاتر در جدول رده بندی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص صحنه پنالتی و ناراحتی میلاد نوری از اینکه به وی اجازه زدن این ضربه را نداد تصریح کرد: میلاد پیش از این در دیدار با ذوب آهن ضربه پنالتی را به راحتی به هدر داد و مانع پیروزی تیم در آن بازی شد.

وی یاد آور شد: با شناختی که از میلاد نوری داشتیم معتقدم که اکبر صادقی می‌توانست گزینه بهتری برای زدن ضربه پنالتی باشد اما میلاد نوری نباید از بابت این موضوع ناراحت باشد چون مهم گل شدن آن ضربه پنالتی بود و ما سه امتیاز بازی را گرفتیم.

مرفاوی تاکید کرد: این کادر فنی است که باید در لحظات مهم بازی تدبیر به خرج داده و تشخیص بدهد که چه کسی پنالتی بزند، حتی بعد از این اتفاق کمی احساساتی شدم و چیزی نمانده بود که نوری را تعویض کنم که خدا را شکر می‌کنم جلوی احساساتم را گرفتم چون نوری واقعا بازیکن بزرگی است و شما دیدید که در ادامه مسابقه خیلی خوب به جریان بازی برگشت و به تیم ما کمک کرد.

انتهای پیام/78002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول