اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه باشگاه آلومینیوم المهدی خبر داد

بازیکنان آلومینیوم در شرایط آرمانی به سر می‌برند/ برگزاری مراسم یادبود سیروس قایقران

مدیر رسانه باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: بازیکنان آلومینیوم در شرایط آرمانی به سر برده و این تیم بدون هیچ مصدومی فردا به دیدار ملوان می‌رود.

بازیکنان آلومینیوم در شرایط آرمانی به سر می‌برند/ برگزاری مراسم یادبود سیروس قایقران

امیرحسین طالبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، با بیان اینکه کنفرانس خبری مربیان دو تیم با حضور محمد احمدزاده و پرویز مظلومی امروز (15 فروردین) از ساعت 18 در محل باشگاه آلومینیوم المهدی برگزار خواهد شد، گفت: ساعت 18 کنفرانس خبری محمد احمدزاده و ساعت 18:30 کنفرانس خبری پرویز مظلومی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل سالروز درگذشت سیروس قایقران، در روز 18 فروردین ماه مراسم یادبود این بازیکن اسطوره‌ای فوتبال ایران پیش از دیدار آلومینیوم و ملوان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: باشگاه آلومینیوم با ارج نهادن به تلاش‌های این پیشکسوت فوتبال، پیش از سالروز در گذشت مرحوم قایقران تدارک مراسم ویژه‌ای را دیده است.

طالبی همچنین از برگزاری آخرین تمرین تیم فوتبال آلومینیوم پیش از دیدار با ملوان در عصر امروز خبر داد و اضافه کرد: بازیکنان آلومینیوم در شرایط آرمانی به سر برده و این تیم بدون هیچ مصدومی فردا به دیدار ملوان می‌رود، و تنها ابراهیم ابرقویی به دلیل محرومیت در لیست 18 نفره زردپوشان حضور نخواهد داشت.

مدیر رسانه باشگاه آلومینیوم المهدی در پایان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته امیدواریم هواداران با حضورشان در ورزشگاه خلیج فارس روزی خاطره‌انگیز را رقم زده و بدون هیچ گونه تنشی شاهد یک بازی زیبا، تماشاگر پسند و بدون حاشیه باشیم.

لازم به ذکر است، دیدار تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و ملوان بندرانزلی فردا (16 فروردین) ساعت 17 در ورزشگاه خلیج‌ فارس بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/88001/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول