اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مصاف دو کاندیدای سقوط

صبا ناکامی‌ها را با عبور از آلومینیوم تلافی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم بعد از ناکامی در شش بازی اخیر خود در جدال با آلومینیوم هرمزگان برای جبران ناکامی‌ها با شاگردان پرویز مظلومی دیدار می‌کند.

صبا ناکامی‌ها را با عبور از آلومینیوم تلافی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در شش بازی اخیر از دیدارهای صبای قم در دور برگشت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، صبای قم دو بار برابر حریفان تن به شکست داده، چهار بار به تساوی رسیده و هرگز طعم پیروزی را نچشیده است.

این در حالی است که آخرین دیدار دو تیم صبای قم و آلومینیوم هرمزگان در بازی رفت مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور، در روز پنجم آذر ماه امسال در بندرعباس، با نتیجه یک بر صفر به سود صبای قم به پایان رسیده است.

*فاصله 9 امتیازی صبا و آلومینیوم در لیگ برتر

این دو تیم که در حال حاضر با اختلاف 9 امتیاز در رده‌های دهم و چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند، در شرایطی متفاوت نسبت به یکدیگر مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند تا سه امتیاز برای بهبود وضعیت خود در جدول لیگ دوازدهم را کسب کنند.

با این شرایط، تقابل دو تیم می‌تواند عصری گرم و فوتبالی را برای تماشاگران قمی رقم بزند، زیرا تیم عبدالصمد مرفاوی امیدوار است با پیروزی مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان برای نهمین بار پیروزی در لیگ دوازدهم را تجربه کند و پانزدهمین بازی خانگی را با موفقیت در این دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به اتمام برساند و از سوی دیگر تیم آلومینیوم هرمزگان به دنبال بهبود وضعیت و جایگاه بحرانی خود در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال است.

*صبا به دنبال جبران نتایج ضعیف در دیدارهای خانگی

دیدار هفته سیزدهم از دور برگشت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال برای سرمربیان دو تیم صبای قم و آلومینیوم هرمزگان یکی از مهمترین بازی‌های دو تیم در نیم فصل دوم محسوب می‌شود چون صبا می‌خواهد به کارنامه ضعیف دیدارهای خانگی سر و سامان بدهد و آلومینیوم هرمزگان می‌خواهد از انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر فاصله بگیرد.

تمام مصاف‌های پرویز مظلومی با صبای قم در چهار فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و همچنین جام حذفی بدون شکست بوده است اما صبا می‌خواهد این روند را در دیدار خانگی این هفته با آلومینیوم هرمزگان تغییر بدهد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و آلومینیوم هرمزگان در سی‌امین مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی عصر یکشنبه برگزار می‌شود که صبا با پیروزی در این دیدار فقط یک پله در جدول صعود می‌کند.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول