اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال

صبا در پانزدهمین بازی خانگی میزبان آلومینیوم هرمزگان شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در هفته سی‌ام بازی‌‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور از تیم آلومینیوم هرمزگان پذیرایی می‌کند.

صبا در پانزدهمین بازی خانگی میزبان آلومینیوم هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یکی از سه بازی خانگی باقی مانده صبای قم در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور جدال با تیم انتهای جدولی آلومینیوم هرمزگان است که به عنوان هفتمین بازی خانگی صبای قم در دور برگشت و پانزدهمین میزبانی صبا در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

این بازی یکی از مهم‌ترین بازی‌های دو تیم در این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور خواهد بود چرا که پیروزی هر یک از دو تیم صبای قم یا آلومینیوم هرمزگان آن تیم را قطعا در لیگ برتر نگه خواهد داشت دیداری که قرار است از ساعت 16 عصر یکشنبه بیست و هفتم اسفند ماه در قم برگزار شود.

دیدار حساس تیم‌های صبای قم و آلومینیوم هرمزگان در شرایطی به میزبانی صبا در ورزشگاه یادگار امام قم به انجامی می‌رسد که صبایی‌‌ها در حال حاضر تیم رده دهم و هرمزگانی‌‌ها تیم رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال هستند.

صبای قم و آلومینیوم هرمزگان شرایط متفاوتی در پنج هفته پایانی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دارند چرا که هرمزگانی‌‌ها به سختی خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کنند اما صبای قم خیالش از بابت بقا در لیگ برتر راحت است.

شاگردان پرویز مظلومی در تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در آخرین بازی خود پیش از مصاف با صبای قم در بندرعباس با تیم ذوب آهن اصفهان مساوی کرده‌اند در حالی که صبای قم در دیداری خارج از خانه با دو گل مغلوب فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شده است.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم دقیقاً پنج هفته است که طعم پیروزی در لیگ برتر را نچشیده و در شش بازی قبل چهار بار مساوی کرده و دو بار باخته‌اند و جایگاه آنها در جدول رده‌بندی فعلا مکان دهم لیگ برتر است.

نماینده فوتبال بندرعباس در لیگی که پنج تیم در آن خطر سقوط را احساس می‌کنند، در حال حاضر با کسب 28 امتیاز از 29 بازی گذشته در رده چهاردهم جدول رده‌بندی ایستاده است و آنها فقط شش امتیاز کمتر از تیم بالاتر از خود یعنی داماش گیلان دارند و اندوخته آنها 9 امتیاز کمتر از صبای قم است و بعید به نظر می‌رسد که آلومینیوم هرمزگان بتواند در پنج بازی آینده پیروز میدان باشد و در لیگ برتر بماند.

در سوی دیگر میدان وضعیت صبای قم نیز چندان رو به راه نیست، زیرا شاگردان عبدالصمد مرفاوی در 29 بازی قبل خود نتایج خیلی خوبی کسب نکرده‌اند و هم‌اکنون با کسب 37 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفته‌اند.

آخرین بار دو تیم صبای قم و آلومینیوم هرمزگان در بازی رفت فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور در ورزشگاه تختی بندرعباس بازی کرده‌اند که در آن مسابقه صبای قم توانسته است تیم آلومینیوم هرمزگان را با نتیجه یک بر صفر و با گل فرید کریمی شکست دهد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول