اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتال تیم فوتبال صبا:

پیروزی مقابل آلومینیوم را به مردم قم عیدی می‌دهیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار با آلومینیوم هرمزگان صد درصد به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم تا آن را در آستانه سال جدید به مردم قم هدیه کنیم.

پیروزی مقابل آلومینیوم را به مردم قم عیدی می‌دهیم

سهراب بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به لزوم موفقیت و پیروزی صبای قم در دیدار خانگی با آلومینیوم هرمزگان تصریح کرد: با توجه به شرایط جدول چاره‌ای جز کسب سه امتیاز نداریم و باید با تمام توان بازی کنیم.

وی عنوان داشت: چند هفته‌ای است که امتیازات ارزشمندی را در مقابل حریفان از دست می‌دهیم، البته خوب بازی می‌کنیم و بارها موقعیت گل ایجاد کرده‌ایم اما متاسفانه توپ‌های ما گل نمی‌شود و باید در این دیدار سه امتیاز را هر طور شده به دست بیاوریم.

بختیاری‌زاده از شکست صبای قم در دیدار خارج از خانه مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان ابراز تاسف کرد و ابراز داشت: در این دیدار به دلیل سه اخطاره بودن در میدان حضور نداشتم ولی امیدوارم در دیدار با آلومینیوم هرمزگان این باخت را جبران کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: ما پنج بازی سخت را تا پایان لیگ برتر این فصل در مقابل رقبای لیگ برتری پیش رو داریم و باید تلاش کنیم امتیازات لازم برای رسیدن به رده‌های بالای جدول رده‌بندی را در این بازی‌ها کسب کنیم.

وی یادآور شد: در هر سه بازی اخیر مقابل تیم‌های فوتبال داماش گیلان، استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بدون تردید صبای قم بازی خوبی ارائه داده است اما متاسفانه بر خلاف جریان بازی گل می‌خوریم و به راحتی امتیاز از دست می‌دهیم.

بختیاری‌زاده ابراز کرد: در دیدار با سپاهان اصفهان کار تیم ما بسیار سخت بود چون فاصله زمانی آن بازی با دیدار قبل از آن که مقابل استقلال تهران برگزار کرده بودیم به بازیکنان تیم فشار زیادی وارد کرده بود و موجب تحلیل رفتن توان بازیکنان ما شده بود.

وی تاکید کرد: باز هم می‌گویم بد اقبالی در استفاده از فرصت‌های گلزنی سبب شد تا تیم ما در این دیدار تن به شکست بدهد، با این حال بازی با سپاهان اصفهان تمام شده و باید به دیدارهای بعدی و از جمله بازی هفته سی‌ام با تیم آلومینیوم هرمزگان فکر کنیم.

وی عنوان داشت: ما در هفته سیزدهم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید در خانه و در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان برویم، حریف این هفته ما هم تیم خطرناکی است و هرگز حق نداریم بازی با این تیم را آسان و ساده تلقی کنیم.

تیم فوتبال صبای قم عصر روز یکشنبه بیست و هفتم اسفند ماه در دیداری خانگی از هفته سیزدهم نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در قم میزبان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان خواهد بود.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول