اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه صبای قم:

شکست آلومینیوم حتمی است/صبایی‌ها به تعطیلات نوروزی می‌روند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: پنج بازی تا پایان لیگ در پیش داریم و هدف ما از تمام بازی‌ها کسب سه امتیاز خواهد بود و این مهم را در بازی با آلومینیوم هرمزگان با جدیت دنبال می‌کنیم.

شکست آلومینیوم حتمی است/صبایی‌ها به تعطیلات نوروزی می‌روند

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: پنج بازی دیگر در پیش داریم و با اینکه شرایط جدول به شکلی است که دیگر نمی‌توانیم مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشیم، اما می‌خواهیم لیگ را با بهترین نتایج به پایان برسانیم.

وی همچنین از تعطیلی چند روزه تمرینات این تیم بعد از بازی روز یکشنبه بیست و هفتم اسفند ماه برابر آلومینیوم هرمزگان تا آغاز دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی برای ادامه بازی‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

کشوری‌فرد با اشاره به انجام منظم تمرینات صبای قم تا دیدار هفته بیست و هفتم با آلومینیوم هرمزگان اظهار کرد: با توجه به اینکه این بازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود، صد درصد به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا تیم از رده دهم جدول بالاتر رود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم اظهار داشت: تعطیلات عید نوروز بازیکنان و کادر فنی صبای قم از روز بیست و هشتم اسفند ماه آغاز خواهد شد و بازیکنان به استراحت خواهند رفت تا بعد از آن دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم برای دیدار شانزدهم فروردین ماه برابر فولاد خوزستان برپا شود. 

وی با اشاره به عملکرد خوب تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر این فصل، تصریح کرد: تیم ما در این فصل در مقایسه با مسابقات فصل قبل نتوانست برابر حریفان نتایج و عملکرد بهتری داشته باشد، اما یقینا در پنج بازی باقی مانده با توجه به حضور تمام بازیکنان کلیدی خود بهترین بازی را ارائه می‌کند.

کشوری‌فرد بیان داشت: ما با بداقبالی در چند بازی اخیر مقابل حریف خود موفق به کسب پیروزی نشده و از کسب امتیازات ارزشمندی محروم ماندیم اما به هیچ عنوان نگرانی نداریم و به دنبال رسیدن مجدد به جایگاه رده‌های بالاتر از مکان دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستیم.

وی اضافه کرد: برای حضوری قدرتمند در ادامه بازی‌های لیگ قطعا انگیزه بالایی خواهیم داشت چرا که صبا باید در جایگاهی بهتر از رتبه دهم قرار بگیرد و همچون فصول گذشته با بهترین شرایط برای لیگ بعدی خود را آماده کند.

وی اظهار کرد: قطعا کادر فنی برنامه‌های خوبی برای موفقیت صبا در ادامه بازی‌های این فصل خواهند داشت، ضمن اینکه تیم ما از بازیکنان با روحیه و هماهنگی نیز برخوردار است و تمام اعضای تیم ما به دنبال پیروزی در این پنج بازی هستند.

صبای قم در حال حاضر با کسب 37 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای دارد و از ساعت 16 عصر یکشنبه بیست و هفتم اسفند ماه در قم میزبان تیم آلومینیوم هرمزگان خواهد بود دیداری که از هفته سی‌ام در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول