اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر یک‌روزه به شیراز

معاون رئیس جمهور از سومین حرم اهل بیت در کشور زیارت کرد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جریان سفر به شهر شیراز از سومین حرم اهل بیت حضرت احمدبن موسی‌کاظم (ع) زیارت کرد.

معاون رئیس جمهور از سومین حرم اهل بیت در کشور زیارت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، محمد شریف ملک زاده در جریان سفر یک‌روزه خود به شیراز با اجرای مراسم آیینی و سنتی در فرودگاه شهید دستغیب این شهر مورد استقبال مسئولان فارس و دست‌اندرکاران بخش خصوصی صنعت گردشگری این استان قرار گرفت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی که برای بررسی عملکرد ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان فارس امروز به شیراز سفر کرده است پس از زیارت حرم حضرت احمدبن موسی‌الکاظم (ع) از موزه آستان مقدس شاه‌چراغ (ع) نیز دیدن کرد و در یادداشتی در دفترچه یادبود این مجموعه این موزه را یکی از بهترین و پرمحتواترین موزه‌های معنوی کشور برشمرد که ظرفیت جذب خیل عظیمی از زائران این بزرگوار را در خود دارد.

موزه آستان مقدس حضرت شاه‌چراغ (ع) در سال 1344 در وسعتی به مساحت یک‌هزار متر مربع تاسیس شد.

این موزه که با آخرین روش‌های استاندارد دنیا نگهداری می‌شود 4 هزار شی تاریخی اعم از ظروف سفالی، زیور‌آلات فلزی، مسکوکات، نسخ خطی و ... را در خود جای داده است.

در سفر معاون رئیس جمهور به شهر شیراز جمعی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری وی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول