اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار

تحقق شعار سال موجب عزت کشورمان خواهد شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: تحقق شعار سال موجب ناکامی دشمنان ایران اسلامی و عزت کشور همیشه سربلندمان خواهد شد.

تحقق شعار سال موجب عزت کشورمان خواهد شد

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حماسه سیاسی و اقتصادی» اظهار داشت: نامگذاری سال‌های مختلف همزمان با سال نو به عنوان یکی از ابتکارات مقام معظم رهبری چند سالی است که در کشورمان نهادینه شده است؛ به طوری که همزمان با آغاز سال جدید و صدور پیام ایشان خطاب به ملت و مسئولان و نام‌گذاری سال چراغ راهی برای ساماندهی امور و ایجاد چشم‌اندازی برای حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت ایران اسلامی فرا روی همه قرار می‌دهند.

وی افزود: همه اقشار مختلف ملت و بوی‍ژه مسوولان باید برای تحقق شعار سال 92 فرامین رهبری را سرلوحه کار خویش قرار داده و اقدامی انقلابی انجام دهند.

مختاری‌نیا با بیان اینکه یکی از راهکارهای دیگر برای تحقق شعار سال عزم همه جانبه ملت ایران است خاطرنشان کرد: با اتحاد، وحدت و کنار گذاشتن اختلافات در کشور و یکدلی برای تحقق شعار سال و  پیشبرد اهداف رهبری کوشا باشیم.

وی با اشاره به اینکه نماد و شعارهایی که رهبری در آغاز سال جدید به کار می‌برند برای یک سال نیست تصریح کرد: شعار سال راهکاری است که مسئولان نظام و مردم باید آن را با تمام وجود دنبال کرد و زمینه را برای رسیدن اهداف نظام و انقلاب فراهم کنیم و نباید توجه به موضوعات شعارها فقط در یک سال خلاصه شود.

حجت‌الاسلام جلیل‌ مختاری‌نیا اذعان داشت: مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی، با حضور خود در همه صحنه‌ها به شعار سال جدید جامه عمل می‌پوشانند.

وی اضافه کرد: حماسه سیاسی با عنایت به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خردادماه امسال به لطف الهی با شکوه و با مشارکت حداکثری انجام خواهد گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به اینکه ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی با حضور حماسی خود، حماسه دیگری خواهند آفرید و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام مقدسمان خواهند زد، گفت: حضور ملت موجب ناامیدی دشمنان و مسرت دوست‌داران نظام و انقلاب خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به ناکارآمدی تحریم‌های دشمنان بیان کرد: تلاش مضاعف مردم در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی موجب ناکارآمدی تحریم های دشمنان خواهد شد که امید است در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، با تلاش و گوش به فرمان بودن فرامین رهبری و اتحاد دست دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان در سرزمین مقدسمان برای همیشه کوتاه کنیم.

انتهای پیام/79015/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول