اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

رئیس هیئت عامل شرکت عمران و بهسازی شهری گلستان منصوب شد

خبرگزاری فارس: عادل مصدقی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان با ابلاغ حکم مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی ایران به عنوان رئیس هیئت عامل شرکت عمران و بهسازی این استان منصوب شد.

رئیس هیئت عامل شرکت عمران و بهسازی شهری گلستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، این حکم به استناد مصوبه هیئت مدیره این شرکت، تنفیذ مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و به منظور راهبری و ساماندهی طرح‌های عمران و بهسازی شهری در چارچوب برنامه اجرایی سالانه ابلاغ شده است.

آیین اعطای حکم انتصاب رئیس هیئت مدیره شرکت عمران و بهسازی گلستان با حضور مدیرکل دفتر مطالعات کاربردی و امور ترویجی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در محل سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

فرهاد قلی‌زاده در این آیین گفت: این اقدام در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی و با تشکیل ادارات بافت فرسوده در استان‌ها به اجرا درآمده است.

وی با موثر خواندن نقش هیئت عامل در تحقق برنامه‌های این شرکت افزود: با اجرای این احکام، برنامه‌های مسکن‌سازان بافت فرسوده در استان‌ها، راهبری و هدایت می‌شود و سبب شکوفایی شرکت عمران و بهسازی در سال 1392 خواهد شد.

همچنین در حکم انتصاب رئیس هیئت عامل شرکت عمران و بهسازی استان گلستان اظهار امیدواری شده است؛ که وی با توکل بر خداوند متعال و بهره‌گیری از وصایای گرانقدر حضرت امام (ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری، سیاست‌های دولت خدمتگزار و با همکاری سایر اعضا با اهتمام ویژه در انجام وظایف و امور محوله موفق و موید باشد.

انتهای پیام/2307/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول