اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدردانی از نگاه همراه با عزت و کرامت به معلمان

770 فرهنگی در اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی پذیرش شدند

رئیس اردوگاه تربیتی و فرهنگی مقدس اردبیلی از پذیرش و اسکان 770 فرهنگی در قالب 250 خانوار در اردوگاه تربیتی، فرهنگی مقدس اردبیلی خبر داد.

770 فرهنگی در اردوگاه تربیتی مقدس اردبیلی پذیرش شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سلیمان پناهی عصر امروز در جریان بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از اردوگاه تربیتی، فرهنگی مقدس اردبیلی اظهار داشت: مسافران و گردشگران از این فضا و مناظر بکر و طبیعی آن استفاده کردند تا سال تحصیلی را در بهار طبیعت و سال نو با شور و نشاط خاص ادامه دهند.

وی ادامه داد: اردوگاه مقدس اردبیلی بزرگ‌ترین اردوگاه تربیتی، فرهنگی و ملی استان با ظرفیت بیتوته بیش از 500 نفر است.

پناهی به چشم‌انداز زیبا، دیدنی و فرح‌بخش این اردوگاه همراه با جنگل و دو چشمه آب معدنی گوارا و خنک در تمام فصول سال در دامنه سرسبز سبلان و در پنج کیلومتر شهرستان توریستی سرعین اشاره کرد و افزود: سالانه بیش از 20 هزار نفر دانش‌آموز از سراسر کشور از خدمات این مرکز استفاده می‌کنند.

رئیس اردوگاه تربیتی و فرهنگی مقدس اردبیلی به امکانات خوابگاهی، حمام، آشپزخانه، سالن اجتماعات، کلاس‌های تابستانی، آلاچیق‌های زیبا، زمین ورزشی و میدان صبحگاه این فضای فرهنگی، تربیتی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: امسال با تمهید مقدمات لازم، بسته‌های فرهنگی شامل بروشور معرفی اردوگاه، کلیپ چشم‌اندازهای زیبا و جلوه‌های طبیعی در قالب دی.وی.‌دی، پیام تبریک و دو جلد کتاب با موضوعات ادبی و کودکانه برای همکاران فرهنگی توزیع شد و از آنها استقبال شایسته‌ای را نیز انجام دادیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گفت: اکثریت مسافران فرهنگی از نگاه ویژه مقام عالی وزارت آموزش و پرورش از عزت و کرامت معلمان قدردانی کردند.

احمد محمودزاده ابراز داشت: در راستای طرح اسکان فرهنگیان از 27 اسفند تا 13 فروردین، افتخار پذیرایی از 66 هزار و 613 نفرروز مسافر فرهنگی را در قالب شش هزار و 485 خانوار نصیب استان دارالارشاد و حسینی اردبیل با چشمه‌های بهشتی داشتیم.

وی از بازگشایی تمامی مدارس استان در 17 فروردین خبر داد و تصریح کرد: معلمان مسافر در محل‌های اسکان در دیدار با مسئولان استانی و شهرستانی از تدابیر رفاهی ارزشمند وزیر ولایی و ارزشمند آموزش و پرورش و کاهش هزینه اسکان به 50 درصد و ایجاد فضای با نشاط و مناسب، پذیرش و استقبال شایسته در ستادها و مراکز اسکان تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول