اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

آمادگی پذیرش روزانه 100 هزار نفر در اردوگاه‌های سپاه در خوزستان

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از آمادگی پذیرش 100 هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور در اردوگاه‌‌های سپاه در خوزستان به صورت روزانه خبر داد.

آمادگی پذیرش روزانه 100 هزار نفر در اردوگاه‌های سپاه در خوزستان

علیرضا هاتف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: روزانه آمادگی پذیرش حداقل 100 هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور را در اردوگاه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان خوزستان داریم.

وی افزود: اردوهای راهیان نور از 20 اسفندماه هر سال به صورت عمومی در استان خوزستان آغاز می‌شود و در طول سال ادامه دارد.

این مقام مسئول با بیان این‌که اردوهای راهیان نور تعطیلی ندارد، افزود: در ایام نوروز به علت تعطیلات، حجم سفرها زیادتر می‌شود و جمعیت بیشتری از سراسر کشور به خوزستان می‌آیند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: اردوگاه‌های سپاه پاسداران در خوزستان در تمام سال پذیرای زائران سرزمین‌های نور و مناطق عملیاتی هستند.

هاتف با بیان این نکته که اعزام کاروانی راهیان نور بر عهده سپاه پاسداران و بسیج است، تصریح کرد: کار ما خدمات‌دهی به راهیان نوری که به صورت کاروانی اعزام می‌شوند، است.

ظرفیت اولیه پذیرش کاروان‌های راهیان نور

وی خاطرنشان کرد: برخی به صورت خانوادگی به مناطق عملیاتی خوزستان سفر می‌کنند که به صورت مستقل در نقاطی که توسط شهرداری‌ها و آموزش و پرورش تدارک دیده شده اسکان می‌یابند.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان برخی از کاروان‌های سرزمین نور در مساجد و حسینیه‌های شهرهای مختلف اسکان داده می‌شوند.

وی با تأکید بر این نکته که در حال حاضر امکان اعلام آمار زائران نیست، عنوان کرد: ظرفیت اولیه پذیرش کاروان‌های راهیان نور در اردوگاه‌های سپاه پاسداران در استان خوزستان به صورت روزانه حدود 100 هزار نفر است که با تدابیری که توسط سپاه‌های استانی اندیشیده می‌شود این آمار افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/72010/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول