اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک - 13

بازدید سردار فضلی و سردار سلیمانی از اردوگاه شهید شاطری

خبرگزاری فارس: اردوگاه راهیان نور شهید شاطری که قرار است به زودی به بهره‌برداری برسد، مورد بازدید سردار فضلی و سردار سلیمانی قرار گرفت.

بازدید سردار فضلی و سردار سلیمانی از اردوگاه شهید شاطری

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز اردوگاه سردار شهید حسن شاطری توسط سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور و جانشین سازمان بسیج مستضعفین به همراه سردار سلیمانی دبیر ستاد راهیان نور و رئیس سازمان اردویی و گردشگری سپاه و جمعی از اعضای قرارگاه مرکزی ستاد راهیان نور مورد بازدید قرار گرفت.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه استان سمنان در این زمینه گفت: اردوگاه شهید شاطری با حضور نخستین کاروان استان سمنان از شهرستان دامغان در خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

خداداد کاشفی بیان کرد: امسال از استان سمنان شش کاروان از شهرستان‌های دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی افزود: اعزام کاروان راهیان نور استان سمنان از 27 اسفند ماه آغاز شده است و تا 11 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه استان سمنان با اشاره به اقدامات قبل و حین اعزام‌ها گفت: اکیپ اعزامی از سپاه استان سمنان علاوه بر پشتیبانی کاروان‌های اعزامی در مدت حضور در منطقه خوزستان به لحاظ تغذیه و اسکان، آماده پذیرایی و اسکان تمامی افرادی است که به صورت خودجوش رهسپار مناطق عملیاتی‌ خواهند شد.

کاشفی دیگر اقدامات قابل اجرا در این بخش را ساماندهی خادمان در اردوگاه‌ها به تعداد 30 نفر خواهر و برادر، ‌آماده‌سازی اردوگاه‌ها برای حضور کاروان‌های اعزامی به صورت انفرادی و خانوادگی، ساماندهی راویان و امدادگران، فضاسازی فرهنگی، برپایی مراسم شب خاطره در اردوگاه شهید زین‌الدین موقعیت شهید شوکت‌پور در اندیمشک عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دشمنان علی‏رغم تمامی تلاش‌ها نتوانستند مانع سیل عظیم جمعیت به سمت مناطق عملیاتی شوند و امسال نیز حرکت عموم مردم به این مناطق همانند سال‌های قبل بسیار فزاینده است.

انتهای پیام/2249/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول