اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار دارخوین خبر داد

تجهیز اردوگاه تربیتی دارخوین برای اسکان مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون شهردار دارخوین از تجهیز اردوگاه تربیتی دارخوین وابسته به آموزش و پرورش برای اسکان مهمانان نوروزی خبر داد.

تجهیز اردوگاه تربیتی دارخوین برای اسکان مهمانان نوروزی

امید  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دارخوین اظهار کرد: شهر دارخوین به لحاظ موقعیت جغرافیایی ویژه، هر ساله پذیرای مهمانان نوروزی فراوانی ا‌ست.

وی افزود: این شهر شهیدپرور از شمال به اهواز، جنوب به آبادان، شرق به شادگان و از غرب در همسایگی خرمشهر است.

معاون شهردار دارخوین خاطرنشان کرد: عبور جاده اهواز ـ آبادان از وسط شهر و وجود سه راهی شادگان و اتصال محور اصلی جاده اهواز ـ آبادان به خرمشهر از طریق پل سوم خرداد اهمیت این شهر را دو چندان کرده است.

صبری‌پور اضافه کرد: بازدید مهمانان نوروزی از شهر دارخوین به ویژه کاروان‌های راهیان نور به دلایل متعددی همچون مقاومت و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، وجود ساحل زیباگر و طبیعی در کنار رودخانه کارون، وجود تأسیسات نفتی ثبت شده در میراث فرهنگی، نخلستان‌های زیبا و غروب چشم‌انداز آن معروف است.

معاون شهردار دارخوین عنوان کرد: مهم‌ترین شاخصه شهر دارخوین مهمان‌ نوازی است؛ شهرداری دارخوین در دو سال گذشته با توسعه فضای سبز به‌ویژه در حاشیه اتوبان اهواز ـ آبادان سعی در فراهم کردن امکانات رفاهی خواص به‌منظور استقبال از مهمانان نوروزی بسیار خوب عمل کرده است.

صبری‌پور در پایان گفت: فراهم کردن شرایط اسکان در اردوگاه تربیتی ساحل وابسته به آموزش و پرورش و دیگر مدارس از دیگر اقدامات صورت پذیرفته توسط شهرداری بوده است و در مجموع، هموطنان به‌ویژه هم استانی‌های گرانقدر را برای دیدن این شهر دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول